Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان ارائه غیرحضوری گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام‌نور فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و برخط به دانشجویان، امکان درخواست و اخذ گواهی اشتغال به تحصیل در پیش‌خوان خدمت سامانه جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویانی که متقاضی صدور گواهی اشتغال به تحصیل هستند می‌توانند پس از ثبت درخواست و طی مراحل ذیل، گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنند.

مراحل صدور گواهی اشتغال به تحصیل: 

۱- درخواست دانشجو: اگر نوع درخواست در گزینه‌ها مشخص شده دانشجو یکی از موارد را انتخاب و در غیر این صورت گزینه سایر را انتخاب ‌می‌کند. در قسمت شهر و اداره محل ارسال نیز عنوان شهر و اداره مربوطه را تایپ ‌می‌کند.

۲-  تائید کارشناس خدمات آموزشی مرکز / واحد

۳-  تایید ریاست مرکز / واحد

۴- چاپ گواهی شماره و امضا شده توسط ریاست مرکز / واحد (چاپ می‌تواند توسط دانشجو نیز انجام شود).

۵- در صورت نیاز به ممهور به مهر شدن گواهی‌های چاپ شده، گواهی مذکور توسط مرکز/ واحد محل تحصیل دانشجو ممهور به مهر می‌شود.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور گواهی اشتغال به تحصیل خدمات غیرحضوری گواهی اشتغال به تحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد