Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره طرح تأمین کالا‌های اساسی اظهار کرد: مجلس قرار است طی یک توافق دوطرفه با دولت مبلغی را برای کمک معیشت اقشار کم درآمد جامعه در نظر بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: به این منظور مبلغی حدود ۳۰هزارمیلیارد تومان برای پرداخت در نیمه دوم سال به ۶۰ میلیون نفر درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: قرار است؛ به ۲۰میلیون نفر از اقشار جامعه ماهیانه حدود ۱۲۰ هزار تومان و به ۴۰ میلیون نفر دیگر به صورت ماهیانه مبلغ ۶۰ هزار تومان اختصاص یابد.

وی درباره زمانبندی پرداخت این مبالغ گفت: مبالغ مذکور به صورت ماهیانه برای مشمولان در نظر گرفته شده است، اما زمان پرداخت آن را باید دولت مشخص کند که ممکن است بین یک تا سه ماه یکبار متغییر باشد.

زارع بیان کرد: این مبالغ قابلیت برداشت نداشته و مشمولان تنها می‎توانند با مبلغی که به حساب آن‌ها واریز می‌شود کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجلس یارانه کمیسیون برنامه و بودجه کالاهای اساسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.
ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است