Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون پزشکی مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز را صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، باتوجه به برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری مسابقات لیگ برتر از آبان ماه، طی درخواست فدراسیون تنیس روی میز به فدراسیون پزشکی ورزشی، مجوز برگزاری این مسابقات توسط ستاد ملی کرونا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجوز به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده و سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به نامه معاونت وزارت بهداشت، رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله حضور حداقل نفرات، انجام آزمایش PCR ، استفاده از تجهیزات محافظت فردی، قرنطینه و ایزولاسیون ورزشکاران، گندزدایی سطوح مشترک با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی را از شرایط لازم برای برگزاری مسابقات اعلام کرد.

گفت‌وگوی تسنیم با ملی‌پوش تنیس روی میز پس از کسب رتبه 101 در کنکور/ رادین خیام: الگویم علی دایی است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز برگزاری مسابقات فدراسیون پزشکی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس