Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:59:27 GMT

پشت پرده مافیای کنکور به شبکه 3 رسید

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۹۹۲

پشت پرده مافیای کنکور به شبکه 3 رسید

به گزارش افکارنیوز،

مستند سینمایی «سد در سد» که به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد ۳۱ شهریور و همزمان با اعلام نتایج کنکور در پلت‌فرم‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه اینترنتی شد و عصر روز دوشنبه ۷ مهر نیز روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

مستند «سد در سد» در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سالهای گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

در ساخت مستند نقادانه «سد در سد» برخی چهره‌های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق اموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدین سیستم آموزشی همکاری داشته‌اند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.

همچنین در بخش مهمی از این مستند به نقش مافیای کنکور، حذف کنکور و همچنین اتفاقاتی که کنکور برای قشر جوان و نوجوان رقم زده نیز پرداخته شده که برخی مسایل برای اولین بار مطرح می‌شود.

مستند «سد در سد» در مدت زمان ۴۲ دقیقه به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی تهیه شده در موسسه اومافیلم و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که عصر روز دوشنبه ۷ مهر ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه سوم سیما مستند کنکور حذف کنکور شبکه سه سیما حذف کنکور کنکور نمایندگان مجلس شبکه سه سیما مستند سینمایی سد در سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم