Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود، اکیپ درمانی شهید سلیمانی به محله اسلامی شهرک پردیس این شهر اعزام شد.

در این برنامه یک‌روزه در قالب طرح شهید رهنمون، اکیپ درمانی با استقرار در مسجد پنج تن آ‌ل‌عبا (ع) به ارائه خدمات درمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با همکاری معاونت اجتماعی، قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی، حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود انجام شد.

بیماران به درمانگاه رضوی ارجاع شدند

جواد رضوانی، مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به خدمات ارائه‌شده اظهار کرد: ویزیت پزشک عمومی به تعداد ۵۳ نفر، بینایی‌سنجی پنج نفر و ارجاع به چشم‌پزشکی دو نفر، ارجاع به پزشک متخصص داخلی دو نفر، ارجاع به پزشک متخصص مغز و اعصاب سه نفر، ارجاع به پزشک ارتوپدی دو نفر، ارجاع دندانپزشکی ۳۰ نفر، متخصص گوش حلق و بینی یک نفر، معرفی برای انجام رادیولوژی دو نفر (عکس قفسه سینه و ساق پا) و ام.آر.آی دو نفر انجام شد.

او افزود: تعداد ۳۰ نسخه دارویی داده‌شده در داروخانه درمانگاه رضوی تهیه و تحویل بیماران شد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیماران ارجاع‌شده برای ادامه درمان به درمانگاه رضوی ارجاع داده شدند، افزود: ۳۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، سیب درختی نیز به خانواده‌های کم‌برخوردار محله اهدا شد.

رضوانی خاطرنشان کرد: ارزش خدمات ارائه‌شده رایگان، ۱۵ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و ارزش بسته‌های معیشتی سه میلیون تومان بوده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید گروه درمانی شاهرود شهید رهنمون اکیپ درمانی مسجد پنج تن آ ل عبا ع معاونت اجتماعی معاونت اجتماعی دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا