Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل امروز در بازدید از سایت احیای آهوی دشت مغان و دیدار با محیط بانان پاسگاه محیط بانی علملو گفت: سایت احیا و تکثیر آهوی دشت مغان جاذبه ارزشمند گردشگری شمال استان اردبیل بشمار می‌رود و در همین راستا برنامه مدیریت زیست محیطی منطقه حفاظت شده مغان تدوین و اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه منطقه حفاظت شده مغان از تنوع زیستی بالایی برخوردار است افزود: گردشگری سازگار با محیط زیست و شناساندن اهمیت حیات وحش منطقه حفاظت شده مغان از جمله آهوی دشت مغان در توسعه گردشگری منطقه بسیار مهم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در ادامه با حضور در پاسگاه محیط بانی اصلاندوز و جمع محیط بانان منطقه ضمن اشاره به جایگاه والا و نقش حیاتی محیط بانان در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب زیستگاه‌ها اگفت: محیط بانان خدوم استان اردبیل با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی از نعمت گرانبها و سرمایه ارزشمند محیط زیست و میراث طبیعی استان با وجود مشکلات و کمبود‌های موجود حفاظت می‌کنند.

منطقه حفاظت شده مغان به وسعت ۳۵ هزار هکتار طی مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست در سال ۱۳۹۰ به تصویب رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری شمال اردبیل منطقه حفاظت شده مغان استان اردبیل محیط بانان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا