Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:28:44 GMT

بزرگ‌ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۹۶۸۷

بزرگ‌ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد

ساخت بزرگ‌ترین زندان انگلیس که ظرفیت زندانی کردن هزار و ۶۸۰ نفر را داراست، در چهار طبقه و با الگوی زندان‌های آمریکایی در مراحل پایانی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، زندان در حال ساخت انگلیس با ۲۵۳ میلیون پوند هزینه در منطقه ولینگبورو (Wellingborough)، مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و به گفته دست اندرکاران ساخت این زندان از سال آینده آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه دیلی میرور تصاویری از مجتمع‌های این زندان که به صورت علامت ضربدر (x) ساخته شده‌اند، منتشر کرده‌است که نشان می‌دهد پنجره‌های این زندان جدید التأسیس، حفاظ فلزی ندارد و سلول‌های عمومی، کوچک‌تر شده اند تا از طول راهرو‌ها و در نتیجه، راه رفتن طولانی مدت زندان‌بانبان، کاسته شود.
این روزنامه نوشت زندان‌های فعلی انگلیس، با معماری دوران وکیتوریا، به صورت حرف انگلیسی کی (K) ساخته شده اند و در نتیجه، تماس مستقیم زندان‌بانان با زندانیان، به سرعت برقرار نمی‌شود.
روزنامه دیلی میرور نوشت زندان‌های انگلیس به علت شلوغی بیش از حد و کثیفی، مدت‌هاست مورد انتقاد قرار دارد. زندان جدید انگلیس به جای زندان قدیمی در همان محل در منطقه ولینگبورو ساخته می‌شود که ۶۵۰ زندانی را در خود جای می‌داد و در سال ۲۰۱۲ میلادی بسته شده بود. در زندان جدید انگلیس که در طبقه زندانی‌های گروه ۳ قرار خواهد گرفت، قرار نیست زندانیان بسیار خطرناک، نگهداری شوند.
زندان جدید انگلیس چهار زمین فوتبال دارد و امکان ورزش و باغبانی زندانیان در زمین‌های اطراف زندان تعبیه می‌شود. به نوشته دیلی میرور، همچنین در میان هفت مجتمع این زندان، مرکزی به منظور آموزش، فعالیت‌های اجتماعی و تفریح زندانیان معین شده است.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده که مربوط به سال ۲۰۱۸ است در آن سال حدود ۹۳ هزار نفر در زندان‌های انگلیس زندانی بودند و تا این زمان سالانه حدود هزارنفر بر شمار زندانیان در این کشور افزوده شده است.
پلیس انگلیس تیر ماه امسال در گزارشی اعلام کرد در ۱۲ ماه گذشته پنج میلیون و ۸۰۰ هزار جرم را در این کشور به ثبت رسانده است.
نهاد‌های مدنی می‌گویند تنها بخشی از جرایم به ادارات پلیس گزارش و ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: زندان پلیس انگلستان زندان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید زندانیان در فرانسه

بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل ۲۰۲۴، ۴۳۷۰ زندانی بیشتر از سال قبل است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت دادگستری فرانسه، تعداد زندانیان در فرانسه در اول آوریل به رکورد جدیدی رسید و به ۷۷۴۵۰ نفر رسید؛ بدین معنی که ۴۳۷۰ نفر بیشتر از سال قبل زندانی شدند.

به نقل از فیگارو، طبق آمار اداره زندان، با افزایش بسیار شدید افرادی که به دلیل کمبود جا مجبور به خوابیدن بر روی تشک روی زمین شده‌اند، بالاترین تعداد زندانیان ثبت شد.

در یک سال جمعیت زندانیان در فرانسه ۶ درصد افزایش یافت. از اول آوریل، زندان‌های فرانسه تنها ۶۱۵۷۰ مکان عملیاتی داشتند. تراکم کلی زندان‌ها ۱۲۵.۸ درصد است، اما در مراکز بازداشت که در آن بازداشت‌شدگان در انتظار محاکمه هستند و بنابراین بی‌گناه فرض می‌شوند و کسانی که به مجازات‌های کوتاه محکوم می‌شوند، این عدد به ۱۵۰.۴ درصد می‌رسد.

در مواجهه با این شلوغی مزمن زندان، شورای اروپا نگرانی عمیق خود را در اواسط ماه مارس ابراز کرد. مقامات فرانسه برای رفع این شلوغی زندان اقداماتی را انجام داده‌اند؛ ممنوعیت حبس کمتر از یک ماه و حبس خانگی تحت نظارت الکترونیکی.

شورای اروپا از مقامات فرانسوی دعوت کرد تا به‌طورجدی و سریع ایده معرفی مکانیسمی الزام‌آور مقررات ملی زندان را بررسی کنند. دولت فرانسه همچنان روی ساخت ۱۵۰۰۰ سلول نگهداری جدید تا سال ۲۰۲۷ حساب بازکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن