Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در جلسه امروز رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران  و رؤسای ۶ بیمارستان دولتی در کمیسیون حاضر شدند.

وی افزود: این جلسه با هدف شنیدن مشکلات دانشگاه‌های علومی پزشکی و بیمارستان‌های دولتی برگزار شد و مدعوین به جلسه و مشکلات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: مشکل عمده مطرح شده در این جلسه عدم جذب نیروهای جدید و حرکت لاک‌پشتی دولت در این حوزه است که به خاطر بروکراسی موجود هنوز نیرویی برای بیمارستان‌ها جذب نشده و به حجم بیماران کرونایی کادر درمانی خسته و فرسوده شده‌اند.

شهریاری خاطرنشان کرد: مشکل عمده دیگر کاهش درآمدهای اختصاصی بیمارستان‌های دولتی است که بیمارستان‌ها را با مشکلات و محدودیت‌های در حوزه منابع مالی  مواجه کرده است.

وی افزود: عمده منابع مالی بیمارستان‌های دولتی از محل درآمدهای اختصاصی این بیمارستان‌ها به ویژه از محل انجام عمل‌های جراحی است که با توجه به  اختصاص بخش قابل توجهی از تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی و همچنین عدم عمل‌های جراحی و ترس مردم از این امر درآمدهای اختصاصی بیمارستا‌ن‌ها در این حوزه کاهش یافته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت:‌ یکی دیگر از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم عدم اجرای درست پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا است که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما این مسئله ما را با چالش‌های جدیدی مواجه خواهد کرد.

شهریاری خاطرنشان کرد: عدم اجرای دولت الکترونیک و بازگشایی زودهنگام مدارس، دانشگاه‌ها و... باعث شده تا جامعه در معرض خطر بیشتری در ارتباط با ویروس کرونا قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجلس شورای اسلامی درآمدهای اختصاصی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی