Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره برنامه‌های این سازمان جهت حمایت از رانندگان تاکسی برای تهیه واکسن آنفلوآنزا با توجه به آغاز فصل پاییز اظهار داشت: رانندگان تاکسی جزو افرادی هستند که روزانه با تعداد زیادی مسافر در ارتباط اند و احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا و آنفلوآنزا نسبت به سایر افراد جامعه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند که تاکنون سازمان تاکسیرانی اقدامات زیادی را جهت حمایت از تاکسیرانان برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی این افراد انجام داده است ولی حمایت‌های همه جانبه از رانندگان تاکسی با توجه به شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی امری حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه تعداد زیادی از رانندگان تاکسی در پایتخت افراد مسن و یا مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، گفت: تامین واکسن آنفلوآنزا برای رانندگان مورد توجه سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

قنادان خاطرنشان کرد: بر همین اساس از مسوولان مربوطه در وزارت بهداشت درخواست داریم اقدامات لازم را جهت تامین واکسن آنفلوآنزا برای ۸۰ هزار راننده تاکسی انجام دهند چرا که سلامت رانندگان در حفظ سلامت مسافران و سایر افراد جامعه نیز بسیار مهم است

۴۷۲۳۷

کد خبر 1438096

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن آنفلوانزا سازمان تاکسیرانی واکسن آنفلوآنزا رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی