Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: مردمی بودن و انقلابی بودن نه در گفتارها بلکه در عملکرد مدبرانه و به دور از کشمکش های بی اساس سیاسی معنا می‌یابد.

به گزارش ایسنا، محمد صالح جوکار در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت:  آمریکا و متحدانش در سطح منطقه به بن بست سیاسی گرفتار شدند و ذخایر تفکر راهبردی آن ها در برایر انقلاب اسلامی رو به پایان است و اراده جبهه مقاومت بر آن است که منطقه را از لوث وجود نیروهای متجاوز و تروریست آمریکا پاکسازی نماید و این جبهه قدرتمند امروز در جوار دیوارهای بتنی رژیم صهیونیستی صف آرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: در چنین شرایطی که دشمن به وحشت افتاده است و با احساس شدید ضعفی که درون خود احساس می کند، جلوه دیگری از دشمنی های بی حد آمریکا در مقابله با ملت ایران را شاهد بودیم، چنین تهدیدهایی نمی تواند به عزم و اراده ملت ایران خللی وارد کند چه برسد به آن که آرزوهای آمریکا در تسلیم این ملت براورده شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: این بار نیز با مقاومت فعال ملت، افول سیاسی آمریکا را به رخ سردمداران مستکبر آن خواهیم کشید، در عین حال مطمئنا مجلس انقلابی اجازه نخواهد داد آمریکایی ها هربار با چنین تهدیدهایی سبب جنجال سیاسی در کشور و موجب التهاب و تشویش شوند، در صورت ادامه چنین فرایندی مجلس باید در خصوص عاقبت برجام  تصمیم قاطع اتخاذ کند که در این صورت برای طرف های غربی قطعا پشیمان کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی خواسته مردم از مجلس انقلابی پیگیری مطالبات، اقدامات قانونمند و براساس نظارت دقیق برای رفع مشکلات اقتصادی است چرا که مردمی بودن و انقلابی بودن نه در گفتارها بلکه در عملکرد مدبرانه و به دور از کشمکش های بی اساس سیاسی معنا می‌یابد.

جوکار ادامه داد: عملا شاهد بلاتکلیف بودن مردم و کارآفرینان در برنامه ریزی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال هستیم، نمونه بارز این بی‌ثباتی‌ها را می توان در وضعیت بازار بورس مشاهده نمود، کاهش ارزش پول ملی و افزایش بی سابقه قیمت ارز، سکه و طلا و تاثیرات آن در کاهش قدرت خرید مردم سند روشنی برای عدم برنامه ریزی دقیق است.

نماینده مردم یزد عنوان کرد: آن چه باید به عنوان مسئله مهم مورد توجه باشد این است که برخلاف برخی اظهار نظرها عامل این مشکلات در کشور بیشتر از آن که موضوعاتی همچون تحریم و فشار خارجی باشد سوء تدبیر، فقدان برنامه ریزی های واقع بینانه و عدم اقدام عملی موثر است، بی توجهی به اهداف برنامه ششم و عدم تحقق موارد مهم این برنامه یکی از عوامل شرایط کنونی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد