Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@21:33:05 GMT

حمایت دولت از ثبت جهانی اورامان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۲۵۲

حمایت دولت از ثبت جهانی اورامان

استاندار کردستان به صراحت گفت که دولت از ثبت جهانی اورامان حمایت و موانع موجود را برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با حسام مهدی ارزیاب یونسکو در خصوص ثبت جهانی اورامان ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده برای شناساندن اورامان به عنوان یک میراث طبیعی، تاریخی و فرهنگی افزود: مجموعه دولت همه تلاش و مساعی خود را برای تامین نظر کامل یونسکو و بهبود فضای منطقه اورامان بکار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه هم اکنون گردشگری در جهان به عنوان یک صنعت پر درآمد در دنیا مطرح است، ادامه داد: مردم دنیا مشتاق دیدن مناظر بکر طبیعی و فرهنگ های غنی و متفاوت هستند و بی گمان ثبت جهانی اورامان توجه جهانیان را جلب خواهد کرد.

 مرادنیا اظهار کرد: مردم منطقه اورامان همیشه آغوششان به روی مهمانان باز است و حتما در صورت ورود گردشگران زندگی اقتصادی مردم و ساکنان آن مناطق متحول خواهد داشت.

حسام مهدی ارزیاب یونسکو نیز ضمن بیان حیرت از زیبایی های اورامان گفت: در چند روز حضور در منطقه اورامان مردم با قلب هایشان پذیرای ما شدند.

وی گفت: اگر مشکلی در اورامان وجود دارد حاصل مداخلات از بیرون و ساختمان های احداثی توسط دولت است که با بافت سنتی و معماری آن همخوانی ندارد که در این زمینه دولت برای اصلاح و تغییر آن باید کمک کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری کردستان اورامانات ثبت جهانی اورامان ارزیاب یونسکو بافت سنتی ثبت جهانی اورامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • تصاویر | طبیعت زیبا و بهاری هورامان
  • (تصاویر) طبیعت بهاری اورامان تخت
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!