Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره پیگیری‌های انجام‌شده برای به سرانجام رساندن پروژه تالار مرکزی سمنان که سال‌ها روی زمین مانده بود، اظهار کرد: بودجه مصوب تالار مرکزی سمنان به دلیل عدم پیگیری جدی مسؤولان استان به تهران برگشت خورده بود که با تلاش‌های انجام‌شده، بخشی از آن احیا شد و مجدداً به استان سمنان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دیداری که با سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه فرماندار سمنان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، به نتایج خوبی در این زمینه رسیدیم تا کار احداث تالار مرکزی سمنان هر چه زودتر آغاز شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس اضافه کرد: متعاقب دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نامه‌ای به رئیس‌جمهوری ارسال شد و در آن بازگشت بودجه اختصاص‌یافته به تالار مرکزی سمنان را خواستار شدیم که خوشبختانه رئیس‌جمهور موافقت و دستور لازم را صادر کرد.

گلرو با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به بخش فرهنگ در استان سمنان، این امر را در توسعه سمنان قابل توجه دانست و بیان کرد: توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی ازجمله تالار مرکزی، هنرستان هنر ، تعمیر و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و احداث مجتمع سینمایی در حوزه انتخابیه را ضروری می‌دانیم و پیگیری جدی این امور در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس؛ طرح تالار مرکزی شهر سمنان از مصوبه‌های سفر اول رئیس‌جمهوری به استان سمنان بوده و در سفر دوم نیز مورد تأکید قرار گرفته و متأسفانه سال‌ها روی زمین مانده بود.

زمین موردنیاز برای ساخت این تالار به وسعت ۱۰ هزار مترمربع اختصاص یافته و تلاش‌ها برای آغاز این پروژه در ضلع جنوبی بوستان کومش سمنان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «عملیات احداث ساختمان تالار بزرگ مرکزی سمنان چه زمانی آغاز می‌شود؟» خواستار پیگیری این مسأله شده‌اند.

نتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان بودجه فرهنگ مجلس عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس تالار مرکزی سمنان عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار مرکزی سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است