Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت : مهمترین و شاید اصلی ترین حلقه اتصال کارهای اجرایی با شبکه برنامه ریزی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه مدیران مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل  با محوریت بررسی مسائل مالی مدارس در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رسیدگی  اسناد مالی مدارس تصریح کرد  : در رسیدگی به اسناد مالی طوری اقدام شود که در تا پایان سال مانده بتوانیم  جمع بندی اطلاعات را داشته باشیم و  همچنین پیگیری مسائل مالی مدارس شبانه روزی از طرف ادارات  صورت پذیرد و مدیران نیز در مواد مصرفی و غذایی شبانه روزی ها با توجه به تعداد دانش آموزان برنامه ریزی مناسب برای جلو گیری از اتلاف و هدر رفت را مدنظر داشته باشند.

رفیعی با بیان اینکه  سه نوبت سرانه بهداشتی بهمدارس واریز شده است ، اظهار داشت : تاکنون  برای هر دانش‌آموز نزدیک به ۱۲ هزار تومان به حساب مدارس در این خصوص  واریز گردیده گردید و  همچنین در راستای تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی،  تفاهم نامه جهت خرید مستقیم مواد بهداشتی از شرکت های طرف قرارداد به صورت ارزان و با تخفیف های مناسب بسته شده است که مدیران مدارس با هماهنگی ادارات مربوطه خود نسبت به خرید و تهیه این مواد بهداشتی اقدامات و پیگیری های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین با اشاره به بازدید های اخیر تیم های نظارتی اداره کل از مناطق ابراز داشت: در بسیاری از مدارس حضور دانش آموزان کمتر شده است و مدیران مدارس در تهیه مواد ضدعفونی کننده با توجه به نیاز و شرایط مدرسه اقدام نمایند و تا هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

این مقام مسئول  همچنین تصریح کرد : امروز دیگر شرایط حضور دانش‌آموزان مشخص و تثبیت شده است از این به بعد  باید مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی در اولویت باشد مدیران و معلمان نسبت پیگیری امورات آموزشی،  بودجه بندی دروس،  ارزیابی مستمر دانش آموزان با توجه به شرایط دانش آموزان چه در کلاسهای حضوری و یا در شبکه شاد اقدام نمایند.

وی ادامه داد : با توجه  به راه‌اندازی دو مرکز تولید محتوا در هر منطقه ،مدیران مدارس در صورت نیاز به محتوای آموزشی از این مراکز نسبت به تهیه و توزیع محتوای آموزشی در بین دانش آموزان اهتمام نمایند .

 رفیعی همچنین با تأکید بر عدم ایجاد نگرانی مضاعف برای اولیا و دانش آموزان گفت : مدیران و  معلمان مدارس باید تمام تلاش خود را در راستای ایجاد فضایی آرام و بدون استرس جهت حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین و در صورت نیاز کلاس حضوری بکار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات  شبکه شاد گفت : مشکلات مربوط به شبکه شاد از مناطق احصا شده و به وزارت انعکاس یافته است  که امیدواریم در روزهای آتی با بروز رسانی آن مشکلات موجود  مرتفع شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در پایان این جلسه به سوالات همکاران که از طریق شاد به صورت زنده پرسیده ‌شد، پاسخ داد .

در این حسین حسنلو جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز نکات مهم در خصوص مسائل ، ضوابط  مالی و آیین نامه مالی مدارس  ارائه نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس مدیر کل آموزش و پرورش کل آموزش و پرورش استان مدیران مدارس دانش آموزان مالی مدارس شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی