Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب بندر چابهار و زیرساخت‌هایی که در این بندر فراهم شده است، امیدواریم که این بندر بتواند نقش پررنگ‌تر و مثبت‌تری در حمل‌ونقل دریایی کشور به ویژه ترانزیت کالا بین کشورهای حاشیه اقیانوس هند و آسیای میانه و افغانستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: شرایط و موقعیت بندر چابهار به گونه‌ای است که توانسته نقش خود را در زنجیره حمل‌ونقل دریایی کشور و توسعه ترانزیت ایفا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بندر چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی شامل کالاهای اساسی و کانتینری، افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید

آغاز تردد کشتی‌های هوشمند خود‌ران بدون سرنشین تا سال ۲۰۲۵ میلادی

او با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای به خوبی در بندر چابهار پیش می‌رود، گفت: ترمینال کانتینری این بندر، به طور کامل تجهیز شده و آماده پذیرش کشتی‌های سایز بزرگ کانتینری است. 

راستاد با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار، افزود: تعدادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار آغاز شده که خوشبختانه با سرعت خوبی در حال انجام است. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای در بندر شهیدبهشتی چابهار؛ راضی کننده است، بیان کرد: با توجه به بسته‌های حمایتی پیش‌بینی شده، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز در این بندر در حال تقویت است و نیازهایی که برای تأسیسات روبنایی و تجهیزات تکمیلی بندر چابهار وجود دارد، توسط بخش خصوصی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل سازمان بنادر ناوگان دریایی بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • عبور از رودخانه با طناب