Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره آموزشی سواد رسانه و شبکه های مجازی به همت کانون فرهنگی هنری ضیافت در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «یزدان یگانگی» امروز (پنج شنبه ۱۰ مهر) در اولین دوره آموزشی سواد رسانه و شبکه های مجازی که به همت کانون فرهنگی هنری ضیافت در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن برگزار شد، اظهار داشت: آشنایی هرچه بیشتر بچه های مسجد به ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با شبکه های مجازی منجر به حضور موثر در فضای مجازی و تاثیرگزاری بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج، مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران کانون ها باید نسبت به آموزش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای حضور موثر و تاثیر گذار در فضای مجازی تلاش کنند.

 

وی بابیان اینکه به علت شیوع کرونا و پیشگیری از این ویروس منحوس قالب این دوره ها در فضای مجازی برگزار می شود افزود: توضیحات تکمیلی پس از این دوره در فضای مجازی به اطلاع رسانی می شود.

 

یگانگی ابراز کرد: دوره های آموزشی در قالب تولید محتوا، ساخت اپلیکیشن، تولید موشن و... به علت شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی دنبال می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «حسین رفیعی» مربی آموزش شبکه های اجتماعی سازمان فضای مجازی سراج چهارمحال و بختیاری بابیان تاریخچه ای از ایجاد و گسترش شبکه های اجتماعی و چگونگی برنامه ریزی برای حضور تاثیرگذار بچه های مسجد در شبکه های مجازی خواستار برگزاری دوره های آموزشی در همه کانون های فرهنگی هنری مساجد به همت مدیران کانون ها برای آموزش بهتر به اعضا شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری ضیافت بروجن سازمان فضای مجازی سراج شبکه های مجازی فضای مجازی فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی