Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا حاج دایی نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «فاتحه‌ای برای پاپ» مانند داستان‌های دیگرم درونمایه‌ای اجتماعی دارد. این کتاب در انتشارات «آسمون و ریسمون» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید

«فرمانده مسعود» روایتی از زندگی شخصیت ملی افغانستان

او افزود: شیوه نگارشم در کتاب «فاتحه‌ای برای پاپ» به صورت خطی و یکسان نیست و در آن با رفت و برگشت‌های زمانی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب ابتدا در فصل بهار با تیراژ هزار نسخه منتشر شده بود، اما به دلیل شیوع کرونا ناشر از پخش آن خودداری کرد. با فرا رسیدن فصل پاییز دیدیم، میزان شیوع کرونا بیشتر شد. برای همین ما هم مانند سایر مردم جامعه یاد گرفتیم با بیماری کرونا زندگی کنیم. از این رو کتاب از روز یکشنبه در کتابفروشی‌ها پخش شد و تاکنون بازخورد خوبی داشته است.

این نویسنده درباره دیگر آثارش اظهار کرد: دو رمان در دست نگارش دارم؛ یکی از آن‌ها چندین سال است که به مرحله انتشار و اخذ مجوز نرسیده است. رمان مانند داستان کوتاه نیست. باید برای انتخاب کلمات آن دقت کرد تا هم منظور نویسنده به مخاطب منتقل و هم آن عرفی که در جامعه وجود دارد، در نگارش رعایت شود.

حاج دایی بیان کرد: مجموعه داستان دیگری هم در دست نگارش دادم. داستان‌های این مجموعه هم درباره محیط پیرامونم است؛ چون نسبت به محیط پیرامونم بی تفاوت نیستم سعی می‌کنم آنچه را هست در داستان هایم درونی کنم تا از این طریق جهان داستانی خودم را بسازم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتشار کتاب شیوع کرونا بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن