Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جرجانی پیش از ظهر شنبه در بازدید تیم نظارتی از انبارهای شهرستان بیرجند اظهارکرد: ثبت موجودی انبارهاو تعاونی ها ضروری بوده و افراد حقیقی و حقوقی که در این زمینه فعالیت دارند در صورت عدم ثبت موجودی با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها و بازرسی ها در این زمینه عنوان کرد: در صورتی که بازرسان مراجعه کنند و مشخصات انبار و کالاها در سامانه ثبت نشده باشد مصداق احتکار و یا ظن به قاچاق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در خصوص ثبت انبارها و موجودی آنها در سامانه جامع انبارهای کشور انجام شده است، تصریح کرد: این سامانه با هدف رهگیری کالا از مبدا تا مقصد، ورود و خروج و دپوی کالا در انبارها و ارائه اطلاعات به تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه و سایر نیازهای کالایی راه اندازی شده است.

وی به نقش مهم این سامانه در تنظیم بازار و سالم سازی تجارت اشاره کرد و افزود: صاحبان کالا برای ثبت انبار در سامانه جامع انبارها در اسرع وقت برای جلوگیری از متضرر شدن اقدام کنند.

جرجانی به شناسایی چند انبار غیرقانونی طی روزهای اخیر در استان اشاره کرد و گفت: تا کنون اطلاعات ۷ هزار و ۵۳۸ انبار استان در سامانه جامع ثبت شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه همراهی مردم در برخورد با تخلفات نقش کلیدی را دارد، گفت: هم استانی ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا دپوی کالایی با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا به این تخلفات در اولین فرصت رسیدگی شود.

کد خبر 5038950

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی نظارت و بازرسی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 99 خطبه های نماز جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران