Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۲ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱۲ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۱۲ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در شیراز، اظهار کرد: مأموران انتظامی شیراز هنگام گشت زنی در ورودی این شهرستان، به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۱۲ کیلو تریاک کشف شده است، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

احتکارکننده ۱۰ تن محلول ضد عفونی کننده در شیراز دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: احتکار کننده ۱۰ تن محلول ضد عفونی کننده در شیراز بازداشت شد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری احتکارکننده  ۱۰ تن محلول ضد عفونی کننده در شیراز، در این باره اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز شهروندان به محلول ضد عفونی کننده و سوء استفاده بعضی افراد در این زمینه، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ عباسیه شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک دستگاه کامیون در حال تخلیه مواد ضد عفونی کننده در یک منزل خالی از سکنه می‌باشد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک کامیون که در حال تخلیه بار بود موفق شدند ۱۰ تن محلول ضد عفونی کننده که مالک قصد احتکار داشته است را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار را ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرقت خودرو در یاسوج و کشف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف خودرو مسروقه که در یاسوج به سرقت رفته بود، در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره سرقت خودرو در یاسوج و کشف آن در ممسنی، بیان کرد: ماموران انتظامی ممسنی با انجام اقدامات فنی و تخصصی به یک سواری پراید در یکی از محور‌های این شهرستان مظنون شدند.

او تصریح کرد: ماموران با استعلام از شماره پلاک خودرو، متوجه شدند این سواری دارای سابقه سرقت از یاسوج است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در یک عملیات موفق پلیسی خودرو بوسیله ماموران توقیف شد، افزود: در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حوادث و انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی فارس ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد