Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سرمایه‌گذاری برای ۸۲۲ نفر در استان اشتغالزایی کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در نیمه نخست امسال با صدور ۲۲۶ فقره جواز تاسیس سرمایه‌گذاری انجام شده در استان از رشد ۵۵۱ درصدی برخوردار شد.

رستمی به هشت طرح مهم سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: استحصال منیزیم از دولومیت، اجرای بزرگترین واحد صنعتی بیواتانول سوختی، تولید حَلّال‌های نفتی، راه‌اندازی سومین تولیدکننده تیرهای کامپوزیتی در کشور، فولادسازی در شرکت فولاد سفیددشت، آغاز طرح پتروشیمی کریستال ملامین، اتمام طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید را از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جهش تولید برشمرد و گفت: در همین راستا طبق برنامه امسال ۲۰ طرح صنعتی راکد به چرخه تولید بازمی‌گردند که در نیمه نخست امسال بیش از ۷۰ درصد این برنامه محقق شده و ۱۵ واحد تولیدی راکد، فعال شد.

رستمی همچنین از رشد سه برابری و جذب ۱۰۰ درصدی کمک‌های فنی و اعتباری در استان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه امسال از این ردیف ۴۸ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت ساخت داخل و صرفه‌جویی ارزی نیز ۱۹۴ میلیون دلار در استان صرفه‌جویی شد.

رستمی، راه‌اندازی ۱۴ واحد سلامت‌محور تولید اقلام بهداشتی و خودکفایی استان در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در نیمه نخست امسال اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۹۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که برخی محصولات تولیدی این واحدها نظیر ورق خودرو، چادر مشکی، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند