Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:37:55 GMT

نصرتی، سرمربی جدید پارس جنوبی جم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۹۸۸۸

سرانجام سرمربی جدید پارس جنوبی جم برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شد و مدافع سابق پرسپولیس سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه" پس از سقوط پارس جنوبی جم به رقابت‌های لیگ یک، سیدسیروس پورموسوی سرمربی این تیم در لیگ نوزدهم تصمیم به جدایی از جمع پارسی‌ها گرفت و به مقصد صنعت نفت آبادان این تیم را ترک کرد تا مدیران باشگاه پارس جنوبی به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای حضور در رقابت‌های لیگ یک باشند؛ پس از مطرح شدن نام چند گزینه سرانجام بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد که به زودی از میان محسن عاشوری، اکبر میثاقیان و محمد نصرتی یک نفر به عنوان سرمربی جدید تیم پارس جنوبی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرانجام امروز محمد نصرتی پس از جلسه ای که با بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه و ایرج خرمدل مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشت با این تیم به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد؛ نصرتی دو هفته قبل با باشگاه چوکا تالش به توافق رسیده بود اما تنها در دیدار فینال لیگ دو، از روی سکوها تیمش را هدایت کرد و سپس از جمع تالشی‌ها جدا شد و حالا تصمیم گرفته است تا در تیم پارس جنوبی جم به کار خود در عرصه مربیگری ادامه دهد. نصرتی فصل گذشته در رقابت‌های لیگ یک سکان هدایت گل ریحان البرز را برعهده داشت که کارنامه موفقی را از خود در نیم فصل حضورش در کرج به جای گذاشت.

 

پارس جنوبی جم نقل و انتقالات 1399 محمد نصرتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم نقل و انتقالات 1399 محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است