Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به تهیه و توزیع ۳۰ بسته مواد غذایی در بین خانواده های جامعه هدف به همت سازمان مردم نهاد «یاوران زندگی نو» گفت: این بسته های حمایتی شامل برنج ایرانی، روغن، رب، نمک، رشته پلویی، تن ماهی،مرغ، حبوبات عدس و لوبیا، چای، قند و شکر بوده است.

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ارزش ریالی بسته های حمایتی تهیه شده ۱۰ میلیون تومان بود، افزود: همچنین از سوی خیرین ملایری تعداد ۲۴ عدد شیر خشک به مبلغ یک میلیون تومان برای یکی از کودکان خانواده ای نیازمند، تهیه و به آنها اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از درخشش بانوان قایقران ملایر در رقابت های کشوری خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی پاراکانو در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

سپهری نیا افزود: در این دوره از مسابقات دو تن از بانوان قایقران هیئت قایقرانی شهرستان ملایر در قالب تیم قایقرانی پاراکانو استان همدان به این مسابقات اعزام و در پایان این رقابت ها هر دو بانوی قایقران ملایری موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی اظهار کرد: راضیه رسولی و زکیه آهنگری افتخارآفرینان این مسابقات بودند که از خطه ملایر با مربیگری مژگان ملکی در این رقابت ها شرکت کردند و با حضور قدرتمندانه خود به ترتیب موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در ماده ۲۰۰ متر WTKL۲ و مقام سومی در ماده ۲۰۰ متر WTKL۲ شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: یک دوره مسابقه شطرنج به همت هیئت شطرنج به صورت اوپن در بوستان سیفیه در فضای باز برگزار شد و ۴۹ بازیکن از شهرستان های ملایر، همدان،  بروجرد، لالجین، تویسرکان و قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان آیدین نجفی تبار به عنوان نفر اول، سعید گلزاری به عنوان نفر دوم، محمدرضا عابدی به عنوان نفر سوم، محمدرضا احمدیان به عنوان نفر چهارم، ایرج نوروزی به عنوان نفر برتر پیشکسوتان، حدیث نوری به عنوان نفر برتر بانوان، ابوالفضل زندیه به عنوان نفر اول زیر ۱۶ سال، سبحان رنجبر به عنوان نفر اول زیر ۱۴ سال و محمدصدرا شجاعی نژاد به عنوان نفر اول زیر ۱۰ سال معرفی شدند و با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین در اقدامی جهادی و تلاشگرانه به منظور جلوگیری از فرسایش خاک، کوهنوردان ملایر با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر نسبت به انتقال ۵۰۰ متر لوله آب از آبشار بام ملایر تا درختچه ها و فضای سبز کوه گرمه اقدام کردند.

سپهری نیا با بین اینکه هدف ما سهولت آبرسانی به این درختچه ها بود، ادامه داد: درختچه ها و فضای سبز  کوه گرمه از فرسایش خاک این طبیعت بکر و زیبا جلوگیری به عمل می آورد و در آینده نیز چشم انداز زیبایی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سمن اداره ورزش و جوانان عنوان نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی