Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.

قدس آنلاین: محمد باقر قالیباف در جلسه بررسی مشکلات کادر درمان با حضور مسئولان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت: وظیفه اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساعت دوازده ظهر امروز تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.  

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد، اظهار داشت: در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.  

قالیباف بیان کرد: چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. ان‌شاءالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند.

وی ادامه داد:ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند.اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد.این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سالهای دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

رئیس مجلس عنوان کرد:بنده مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قالیباف رئیس مجلس کرونا مدیریت کرونا جلسه سران قوا کادر درمان سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!