Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیری راد عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خداآفرین که با محوریت توزیع اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری و با حضور معاون مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب پروژه‌های سال گذشته تخصیص یافته و در مرحله اجراست افزود: با توجه به پایین بودن شاخص‌های برخورداری شهرستان در حوزه آب و راه روستایی نسبت به استان اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری شهرستان با اولویت اجرا و تکمیل پروژه‌های آب و راه هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال جاری مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری و ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز مناطق عشایری شهرستان اعتبار تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به تورم و عدم ثبات قیمت بازار و همچنین به منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها امکان افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات در پروژه‌های اجرایی مجاز است.

کد خبر 5041176

منبع: مهر

کلیدواژه: دهیاری پروژه های نیمه تمام روستا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه اربعین حسینی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد روستاهای فاقد دهیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی