Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا تیم فوتبال اینتر روی نام دو تن از بازیکن خود خط کشید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا، باشگاه اینتر هم مانند بسیاری از باشگاه‌های اروپایی دیگر روز پرکاری داشت.

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در آخرین روز نقل و انتقالات برای اینتر رخ داد ماندنی شدن راجا ناینگولان در این تیم با وجود تمایل او به ترک این تیم برای بازگشت به کالیاری – تیمی که فصل گذشته به صورت قرضی برای آن بازی می‌کرد -  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب آنتونیو کونته باید در برنامه‌های این فصل خود جایی برای این هافبک بلژیکی پیدا کند.

کونته اما خوش‌شانس است که مجبور نیست چنین کاری را برای دو هافبک دیگر اینتر هم انجام دهد. یکی از آنها ژوائو ماریوی پرتغالی بود که به کشورش برگشت تا برای یک فصل به صورت قرضی برای تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون بازی کند. این قرارداد دارای بند خرید قطعی نیست. طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اینتر نه تنها بابت انتقال قرضی ماریو به اسپورتینگ پولی دریافت نکرده بلکه قبول کرده که یک سوم حقوق او را بپردازد. البته این قرارداد هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده چرا که پنجره نقل و انتقالات در پرتغال امروز (سه‌شنبه) بسته می‌شود.

اصلاح خبر انتقال ماریو به پاری‌سن‌ژرمن با اعتراف «اکیپ» به یک اشتباه!

 

بازیکن دیگری که از نراتزوری جدا شد کوادوو آساموا بود که قراردادش با نراتزوری را فسخ کرد و بازیکن آزاد شد. کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر هم می‌توانست دیگر بازیکنی باشد که از جمع مردان کونته جدا می‌شود اما او دو پیشنهادی که برای بازی به صورت قرضی در بوندس‌لیگ داشت را رد کرد.

اینتر در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال بازیکنانی مانند متئو دارمیان، آرتورو ویدال، آندره‌آ پینامونتی، آلکساندر کولاروف، اشرف حکیمی را به خدمت گرفت ضمن اینکه دو بازیکنش راجا ناینگولان  و ایوان پریشیچ هم پس از حضور قرضی در کالیاری و بایرن مونیخ به این تیم برگشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اینترمیلان فوتبال اینترمیلان نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد