Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه «جاذبه» این شب‌ها روی آنتن شبکه افق رفته است و پخش آن تا بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا می‌گویند هر آدم یک کتاب خوانده نشده است، داستانی از فراز و نشیب‌های زندگی که گاهی آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز می‌شود که میلیون‌ها نفر به دنبال خواندنش هستند و گاهی آنقدر ملال‌آور و تکراری که نویسنده‌اش هم تمایلی به خواندنش ندارد؛ در این بین اما آدم‌هایی هستند یا همان کتاب‌هایی که جلد پر زرق و برقی ندارند، ولی اگر فرصتی باشد برای خواندنشان، دریایی از قصه‌های شنیدنی را روایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جاذبه» برنامه‌ای است برای شنیدن همین قصه‌ها از همین آدم‌ها، کسانی که شاید در طول روز خیلی از آنها را ببینیم ولی با داستان زندگی‌شان آشنا نیستیم، داستان‌هایی از نورانی شدن آدم‌هایی مثل خودمان و از جنس همه ما.

حضوری متفاوت برای صابر خراسانی

صابر خراسانی را به عنوان شاعری آیینی و مهمان و کارشناس برنامه‌های ادبی و فرهنگی سیما و خیلی دیگر از برنامه‌های رسانه‌ای می‌شناسیم، مردی با تیپ و ژست‌های خاص خودش که شعرهای حماسی می‌خواند و صدای گرمش، صلابت شعرهایش را دو چندان می‌‌کند. شعرخوانی او در بسیاری مجالس و برنامه‌ها هم زبان‌زد خاص و عام است ولی این بار و در قالب برنامه‌ای متفاوت، حضور متفاوت او را هم شاهد هستیم.

«جاذبه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت ایام اربعین و در شبکه افق سیما با اجرای صابر خراسانی خراسانی روی آنتن می‌رود، برنامه‌ای برای شنیدن قصه‌های متفاوت آدم‌هایی که نمی‌شناسیم؛ این برنامه داستان‌های ناشنیده و ناگفته‌ای را دستمایه گفت‌وگوهایش قرار داده و میزبان آدم‌هایی است که قصه‌هایشان را برای کسی نگفته‌اند، حرف‌های آنها برای اولین بار در قاب رسانه ملی شنیده می‌شود و به این ترتیب قرار است آدم‌های دیگر را هم در تجربه‌های متفاوت خود شریک کنند.

فصل مشترک همه این قصه‌ها، یک ارتباط است، ارتباط با مردی به وسعت دریاها، مردی که کشتی نجات همان دریاهاست؛ «حسین» نامی است که زندگی این آدم‌ها به آن گره خورده و اربعین، مسیری است که همه آنها پیموده‌اند.

مخاطبانی که قرار است جذب «جاذبه» شوند خودشان را در کنار مهمانان این برنامه می‌بینند چرا که گفت و شنودها نه حالت رسمی و خشک بلکه دوستانه و صمیمی دارد، آنها مثل کسانی که می‌خواهند قصه زندگی‌شان را برای نزدیک‌ترین دوستانشان تعریف کنند، پای این گفت‌وگو آمده‌اند. قصه‌ها هم نزدیک به زندگی روزمره خیلی از ماست ولی یک جرقه، تحولی اساسی در آنها به وجود آورده و حالا داستانی جذاب برای تعریف کردن دارند.

«اربعین» نقطه مشترکی است که این قصه‌ها از آن شروع شده و به همان جا هم ختم می‌شود، قصه دلدادگی آدم‌هایی از جنس خودمان.

«جاذبه» از سه‌شنبه یکم مهرماه روی آنتن شبکه افق رفته و تا بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

این برنامه تلویزیونی هر شب حوالی ساعت 21 و تکرار آن هم ساعت 10 روز بعد پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه افق اربعین برنامه جاذبه برنامه ای آدم هایی آدم ها قصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد