Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، سعید اوحدی امروز سه شنبه هنگام سفر به گرگان در جمع مسوولان استان گلستان اظهار داشت: مادر این شهیده گفت که خبرنگاران آن رسانه تلاش بسیاری برای تحریک وی به منظور بیان سخنانی علیه جمهوری اسلامی انجام دادند اما موفق نشدند.
 
وی گفت که این سخنان را برای اولین بار و با اجازه مادر شهیده نازقلچی علنی می کنم تا به همگان ثابت شود شیعه، سنی، فارس، ترکمن و دیگر اقوام و مذاهب ایران تردیدی در ضرورت استقلال و مقاومت نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همچنین همسر یکی از بازماندگان حادثه منا که ساکن شهرستان گنبدکاووس است ساعاتی قبل از سفر خانواده این جان باختگان برای دیدار با مقام معظم رهبری در سال ۹۵ زمانی که متوجه شد در اتوبوس جایی برای او باقی نمانده با گریه و التماس از من خواست وسیله تردد او به تهران را فراهم کنم چون آرزویش دیدار با رهبر معظم انقلاب است.
 
اوحدی این رفتارهای اهل سنت استان گلستان را نمونه ای از انسجام و اتحاد مردم ایران و دلدادگی آنها به نظام دانست و تاکید کرد که گلستان یکی از نمونه های بازر و عینی وحدت اقوام و مذاهب در کشور است.
 
در فاجعه منا که روز عید قربان سال ۹۴ رخ داد، ۴۹ حاجی از استان گلستان جان خود را از دست دادند که اغلب آن ها ترکمن و اهل سنت بودند.
  شهیده نازقلچی که یکی از سه فرماندار زن ایران بود؛ در فاجعه منا در عربستان سعودی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
نازقلچی متولد ۱۳۵۳ دانش آموخته دو رشته علوم تربیتی (شاخه مدیریت و برنامه ریزی) و حقوق قضایی در مقطع کارشناسی بود.
 
نازقلچی موفق به دریافت لوح سپاس از دفتر رهبر معظم انقلاب به سبب ارسال مقاله "نقش رهبری در اتحاد امت واحده اسلامی" نیز شده است.
 
استان گلستان به مرکزیت گرگان حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان مرکب از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف دارد و از این حیث متنوع ترین و متکثرترین ترکیب جمعیتی ایران را داراست.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون