Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:17:38 GMT

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۸۷۸۸

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب

در این مطلب قصد داریم درباره اهمیت استفاده از انواع دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک در شرایط فعلی و تاثیر مثبتی که پیشگیری از روند شیوع ویروس کرونا دارد، بپرازیم. اگر قصد خرید یک دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دستگاه ضد عفونی کننده در نوع‌های مختلفی عرضه می‌شود و به ویژه پس از همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان بسیار کاربردی شده است و خرید و فروش گسترده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ضد عفونی کننده برای شستشوی قاعده‌مند دست طراحی شده و هیچ نیازی به استفاده از آب و مواد شوینده ندارد! بد نیست بدانید که این دستگاه در انواع متنوعی طراحی و تولید شده است و با درجه‌های کیفی مختلف، ظرفیت حجم مخزن، جنس و متریالی که از آن ساخته شده و... با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم درباره اهمیت استفاده از انواع دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک در شرایط فعلی و تاثیر مثبتی که پیشگیری از روند شیوع ویروس کرونا دارد، بپرازیم. اگر قصد خرید یک دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

دستگاه ضد عفونی کننده یا دیسپنسر چیست؟

بدون شک دستگاه ضدعفونی کننده نقش ویژه‌ای در کاهش آلودگی‌های ویروس کرونا دارد. امروزه ویروس کرونا یا همان کویدCOVID-19  در تمام نقاط جهان و ایران گسترش یافته است. این ویروس ماندگاری بالایی به ویژه بر روی سطوح دارد و حتی می‌تواند تا چند روز بر روی سطوح باقی بماند. افراد به واسطه لمس سطوح آلوده و سپس از طریق دست زدن به چشم و دهان خود ممکن است به این ویروس هولناک آلوده شوند. بنا به توصیه سازمان بهداشت جهانی استفاده از دستکش و ضد عفونی کردن مداوم دست‌ها در زمان فعالیت در مکان‌های عمومی: مانند محل کار، خرید مایحتاج و... از جمله راهکارهای موثر پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و خطرناک است.

تمهید استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده در بسیاری از مکان‌ها موجب شده تا اگر فردی الکل شخصی همراه ندارد، بتواند با استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده به منظور شست و شوی دست بدون نیاز به آب و شوینده به ضد عفونی خود بپردازد.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک

این دستگاه توسط شرکت‌های مختلف، در طرح‌های مختلف و با مناسب‌ترین قیمت و فروش تک و عمده در بازار موجود است. از جمله دیسپنسر هایی با جنس فلزی ، پلاستیکی و … با درجه بندی مختلف کیفیت در دسترس هستند. بالطبع نمونه‌های بسیار با کیفیت قیمت متفاوت‌تر و بالاتری نسبت به مدل‌های با جنس ضعیف دارند. این دستگاه به دلیل نیاز بازار به این محصول توسط شرکت‌های معتبر مانند وین طب با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی عرضه می‌گردد تا تمامی افرادی که بنا به موقعیت حساس پیش آمده ناگزیر به خرید این دستگاه هستند، امکان خرید آن را داشته باشند.

انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست

در حال حاضر دستگاه دستگاه ضدعفونی کننده دست یا همان نام تجاری دیسپنسر فوق العاده کاربردی شده است. دستگاه ضد عفونی کننده دست دارای مدل‌های گوناگونی می‌باشد. یکی از انواع آن مدل دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک و بدون نیاز به تماس دست یا فشار دادن یک دکمه بلکه نوعی دیسپنسر چشمی و دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند است. تنها لازم است که دست زیر سنسور دستگاه قرار گیرد. انواع مختلف دستگاه ضد عفونی کننده دست در بازار موجود می‌باشد که در ادامه به برخی موارد آن می‌پردازیم:

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک: این دستگاه دارای چشمی و مجهز به چشم الکترونیکی است. عملکرد آن به این صورت است که با تشخیص حرکت دست در جلوی چشمی، دستگاه ماده ضد عفونی کننده الکلی را روی دست اسپری کرده و دست فرد ضد عفونی می‌شود. این دستگاه نمونه دیواری و ایستاده دارد. دستگاه ضد عفونی کننده پدالی :در دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و مدل ایستاده، فرد با فشردن پدالی که در بخش پایینی دستگاه تعبیه شده است میزان پاشش ماده ضد عفونی کننده الکلی را روی دست خود انجام می‌دهد و با برداشتن پا از روی پدال اسپری شدن الکل متوقف می‌شود. دستگاه ضد عفونی کننده با اشعه UV: این نوع دستگاه  دارای لامپ UV  بوده که از طریق انتشار نور و اشعه دست افراد را ضد عفونی می‌نماید.

فروش دستگاه ضدعفونی کننده چشمی بالاترین آمار را نسبت به تمامی مدل‌های موجود در بازار دارد.

موارد و مکان‌های استفاده از انواع دستگاه ضد عفونی کننده یا دیسپنسر

این دستگاه دیسپنسر قابلیت استفاده در تمامی مکان‌ها و همه جا را دارد. اغلب در بیمارستان، پاساژ، مراکز خرید، ادارات خصوصی و دولتی، خانه، شرکت، بانک، سازمان، ارگان، مدارس ، فروشگاه زنجیری‌ای و هایپر مارکت و ... نصب می‌شود. هر مکانی که محل رفت و آمد مردم است و نیاز به ضد عفونی کردن مکرر دست افراد با محلول الکلی برای کاهش خطر ابتلا به کرونا می‌باشد، قابل استفاده است. با استفاده از دستگاه دیسپنسر دیگر نیازی به استخدام نیروی کار برای پاشدن اسپری ضدعفونی کننده به دست افراد وجود ندارد و اتوماتیک توسط دستگاه صورت می‌گیرد. فقط لازم است یک یا در مکان شلوغ چند عدد از این دستگاه ضدعفونی کننده در محل مورد نظر نصب شده یا قرار گیرد.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

بسته به محل قرارگیری و استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده انتخاب‌های متفاوتی می‌تواند صورت گیرد. برخی افراد قصد خرید این دستگاه را برای مکان‌های پرتردد و شلوغ مانند هایپر مارکت و ... دارند که روزانه صدها نفر در آنجا در حال تردد هستند. برخی افراد دیگر آن را برای یک مکان خلوت‌تر مانند یک سوپر مارکت کوچک با تعداد مشتری کمتر در طول روز نیاز دارند. لذا پیش از خرید توجه به میزان استفاده، حجم مخزن مواد ضد عفونی کننده الکلی، کیفیت ساخت و ... باید مورد توجه واقع شود؛ چرا که این عوامل قیمت نهایی دستگاه و مدل مورد نظر را تعیین می‌کنند.

وین طب ؛ یار همیشگی‌تان در داشتن سلامتی...

انواع دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک شرکت وین طب، محلول ضدعفونی کننده الکلی را از طریق نازل مه پاش الکل بر روی دست افراد پاشیده و باعث از بین رفتن انواع ویروس و باکتری از جمله کرونا ویروس خواهد شد. با استفاده از نازل این دستگاه، ماده الکلی بر روی تمام سطح دست پخش شده و احتمال باقی ماندن هر نوع ویروس و باکتری بر روی پوست به حداقل می‌رسد.

بنابراین از بین انواع مدل‌های دستگاه‌های معرفی شده، بهترین و کاربردی‌ترین مدل شرکت وین طب در بازار، دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک است و فروش دستگاه ضدعفونی کننده چشمی نیز بیشترین آمار فروش را در فروشگاه‌ اینترنتی وین طب (vinteb.com) دارد. معمولا نوع ایستاده دستگاه ضد عفونی کننده، به دلیل ظرفیت بالای مخزن الکل آن در مقایسه با مدل دیواری و مدل رومیزی و همچنین کارایی بیشتر آن در مکان‌های عمومی و فضاهای عمومی و گپ ادارات و شرکت‌های گسترده، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تب سنج تفنگی

یکی دیگر از دستگاه های کاربردی در دوران کرونا استفاده از تب سنج هست با استفاده از این دستگاه می توانید میزان دمای افراد را اندازه گیری کنید چرا که یکی از علامت های ویروس کرونا تب بالا می باشد . لذا برای اینکه متوجه بشید افراد تب دارند یا خیر باید از تب سنج استفاده کنید . مدل تفنگی از ان جهت کاربردی شده است که استفاده از آن بسیار راحت می باشد و به صورت تفنگی مانند جلوی پیشانی افراد گرفته میشود تا تب افراد سنجیده بشود . برای خرید تب سنج تفنگی به سایت وین طب مراجعه کنید . تب سنج تفنگی وین طب با دقت اندازه گیری بسیار بالا عمل میکند .

ما شما را به مقایسه نمودن دعوت می‌کنیم و بازهم مطمئنیم که انتخاب نهاییتان «وین طب» خواهد بود.

اطلاعات بیشتر :

www.vinteb.com

09124510638 مهندس جوادی

09369657804 اقای ماکو

09146039473 شماره تلگرام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دستگاه ضد عفونی کننده دست دستگاه ضدعفونی کننده استفاده از دستگاه عفونی کننده الکلی ویروس کرونا دست افراد وین طب بر روی تب سنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟

فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند، ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد، ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده، ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود