Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@20:57:13 GMT

تغییر در هیئت مدیره باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۲۳۵

سید علی پزشک که پیش از این عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان بود دوباره به این سمت منصوب شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تغییراتی در هیئت مدیره این باشگاه ایجاد شد.

در راستای همکاری و استفاده از ظرفیت‌های راهبردی و مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بر این ایده بود که با استفاده از توانمندی‌های یکی از مدیران شایسته و ورزشی این اداره کل در عضویت هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این مسیر را هموارتر و کاربردی‌تر و این هماهنگی را جامع‌تر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علی‌رغم بررسی‌های متعدد و پیگیری‌های لازم، به دلیل منع انتصاب کارکنان دولت، موضوع قابل حل نبود و بر همین اساس سیدعلی پزشک از مدیران توانای شرکت فولاد مبارکه اصفهان که پیش از این نیز در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مسئولیت داشت، مجدداً به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمد.

همچنین براساس حکمی از سوی محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، مجید رحیمی‌زاده به عنوان مشاور فنی ورزشی این باشگاه و مسئول انجمن هندبال سپاهان، همکاری و هم‌اندیشی خود را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: پزشک: مذاکره با برانکو را تکذیب نمی‌کنم/ کار در سپاهان یک فرصت طلایی برای هر مربی است

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان لیگ برتر فوتبال هیئت مدیره باشگاه باشگاه سپاهان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی