Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال بررسی است و همه منتظر صدور رای سرنوشت ساز برای سرخپوشان هستند تا تکلیف این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شود.

در همین راستا سعد السبیعی، خبرنگار نشریه «الیوم» عربستان خبر داد: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به استعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه شکایت النصر علیه باشگاه پرسپولیس پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در این زمینه به AFC اعلام کرد محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید از تاریخ 12 سپتامبر(22 شهریور) آغاز شده است و قبل از این تاریخ اگر باشگاه ایرانی بازیکنی جذب کرده باشد، مشکلی ندارد.

وی افزود: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ایرانی، شکایت النصر و دلایلش ضعیف است و این نتیجه این پرونده در راه رد شدن اعتراض النصر قرار دارد.

به گزارش فارس، با این خبر فدراسیون جهانی دفاعیه پرسپولیس در این پرونده را تایید کرده است. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس پنجره این تیم از 12 آگوست تا 12 سپتامبر(22 شهریور)، باز بوده اما در 12 سپتامبر بسته شده است. پرسپولیس در این فاصله بازیکن گرفته است و بر این هیچ مشکلی در قراردادهای بازیکنان جدیدش ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا محرومیت شکایت النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا