Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های پر آب کشور به شمار می رود و بنا به گفته مسوولان و کارشناسان بیش از 11 درصد از روان آب های کشور از اینجا سرچشمه می گیرد اما با همه این ظرفیت ها بسیاری از نقاط استان در کم آبی به سر برده و خانواده ها با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال اخیر که بحران کم بارشی و به دنبال آن بحران آب در شهرها و روستاها را داشتیم مردم نیز تا اندازه زیادی بی توقع شده بودند و از مسوولان فراتر از وضعیت موجود انتظاری نداشتند.

در دو سال اخیر که بارش های گسترده ای را در سطح کشور و استان تجربه کردیم و تا حدودی منابع و ذخایر آب نسبت به سالهای اخیر بهتر شد مردم انتظار دارند تا در همین وضعیت موجود آب آشامیدنی بهتر از گذشته توزیع شود که متاسفانه در بسیاری از نقاط استان چنین نیست.

برای نمونه برخی از روستاهای منطقه مختار در 5 کیلومتری شهر یاسوج از بی آبی رنج می برند و در ساعات بسیاری از روز بدون آب زندگی را سپری می کنند.

در وضعیت کرونایی که بیش از گذشته نیاز به آب است مردم از وضعیت کنونی گلایه دارند چرا که معتقدند آب مورد نیاز وجود دارد اما به درستی توزیع نمی‌شود.

در روزهایی که دانش آموزان مناطق روستایی در مدارس حضور دارند لازم است تا در توزیع آب روستاها تدبیری دیگر شود و آبفای استان آب را با در نظر گرفتن انصاف و عدالت بین مردم روستاها توزیع کنند و البته به تخلفاتی که در روستاها صورت می گیرد و آب در برخی جاها به سرقت می رود بیشتر رسیدگی شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آب یاسوج روستاها کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090862

دیگر خبرها

  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین