Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس علوم پزشکی کرمان گفت: اولویت اشغال تخت‌های بیمارستانی با بیماران کرونایی است و از ظرفیت تمام بیمارستا‌ن‌های استان کرمان استفاده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد ظهر امروز در ستاد استانی کرونای استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد  با بیان اینکه نسبت به سه هفته گذشته تعداد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده در استان حدود 80 درصد افزایش پیدا کرده است اظهار داشت:بیماری کرونا در استان و کشور خانوادگی شده و متاسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جامعه را درگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به لحاظ درمان و دارو مشکلی در استان کرمان نداریم اما پرسنل بیمارستانی ما خسته هستند افزود:تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان کرمان محدود است و باید به شدت مراقبت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت تخت‌های بستری را در برنامه داریم گفت: هر چند در حال آماده باش هستیم، اما پرسنل خسته نمی‌تواند خدمات باکیفیتی ارائه بدهند.

وی با بیان اینکه اگر دستورالعمل بهداشتی تاکید شده رعایت نشود با بحران شدیدی در استان کرمان روبه‌رو خواهیم بود افزود: در پیک سوم بیماری شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کرده و احتمالاً در هفته‌های آینده تعداد مرگ و میرها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اینکه پذیرش بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌ها محدود شده ادامه داد: چرا که محیط بیمارستان آلودگی دارد و حضور در بیمارستان امکان شیوع بیشتر بیماری کویید19 را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه به‌دنبال خلوتی بیمارستان‌ها هستیم و باید از مراجعه غیرضرور به بیمارستان‌ها خودداری شود گفت:رسیدگی به بیماران کرونایی سخت است و اولویت اشغال تخت‌های بیمارستانی با بیماران کرونایی است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان کرمان کاهش پیدا کرده استکرمان| احتمال شعله‌ور شدن دوباره اپیدمی کرونا در پایان مهرماه وجود دارد/ موج‌سواری کرونا ویروس بردریای بی‌خیالی مردماربعین در کرمان تعطیل نیست؛ از برگزاری مراسم هیئت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا راه‌اندازی حسینیه‌های سیار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه از ظرفیت تمام بیمارستا‌ن‌های استان برای بستری بیماران کرونایی استفاده خواهد شد تا نگرانی‌ها کاهش پیدا کند افزود:در شهرها کرمان، سیرجان و رفسنجان تعداد بیماران کرونایی حدود دو برابر افزایش پیدا کرده که در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی با تأکید بر اینکه چاره‌ای جز رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نداریم و اگر همه رعایت کنند و به افرادی که سهل‌انگاری می‌کنند تذکر داده شود قطعا شاهد کاهش بیماری در سطح شهر خواهیم بود گفت:در حال حاضر مشکل دارو در استان کرمان نداریم و البته هیچ دارویی نیز به‌صورت قطعی عنوان نشده که برای مداوای این بیمار خوب است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان بیماران کرونایی تخت های بیمارستانی پروتکل های بهداشتی استان کرمان بیمارستان ها افزایش پیدا پیدا کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی