Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: متخصصان نیروگاه رامین با بازسازی یک دستگاه تصفیه روغن صنعتی، ضمن جلوگیری از خروج ارز، موفق به احیای روغن توربین‌های ۳۰۵ مگاواتی شدند.

او افزود: اعتماد به تخصص و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه یکی از مهمترین رویکرد‌های ما بوده و بر این اساس توانستیم با هدف کاهش هزینه‌ها در تامین روغن مورد نیاز تجهیزات نیروگاهی، اقدام به بازسازی و مونتاژ یک دستگاه جداکننده آب و ذرات خارجی از روغن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به اهمیت کیفیت روغن مورد نیاز توربین‌ها و هزینه هنگفت تامین روغن مورد نیاز این نیروگاه یک هزار و ۸۵۰ مگاواتی بیان داشت: هزینه بازسازی این دستگاه که از سوی متخصصان این نیروگاه انجام گرفته حدود ۳۰ میلیون تومان بوده و با توجه به برآورد هزینه حدود ۳۰۰ میلیون تومانی بازسازی آن با تلاش پیمانکار داخلی، توانستیم صرفه جویی مطلوبی در این بخش داشته باشیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بازسازی این دستگاه که چندین سال بدون استفاده بوده را اقدامی جهادی دانست و هزینه خرید نمونه داخلی این دستگاه را حدود ۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه خرید نمونه خارجی آن را حدود ۲ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرد.

او میزان احیا و تصفیه روغن به وسیله این دستگاه را حدود ۸۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: استفاده از پتانسیل داخلی تنها راه گذر از تحریم‌های همه جانبه است و از تیم عملیاتی بازسازی این دستگاه که با مشارکت متخصصان تعمیرات در بخش‌های مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق همراه بود، ساعت کاری صرف شده جهت بازسازی دستگاه تصفیه روغن را ۸۰۰ نفر ساعت برآورد شده است.

ایمان مریدعلی مجری عملیات بازسازی دستگاه تصفیه روغن، آثار ناشی از نشت آ ب در روغن را تضعیف خواص روانکاری، اکسیداسیون و کاهش عمر روغن، زنگ زدگی کف مخازن و لوله‌ها، سایش و خوردگی و از کارافتادگی قطعات و سیستم، تخریب مواد افزودنی، افزایش هزینه تعمیرات، تعویض قطعات و خرید روغن وهمچنین توقف تولید انرژی برق ناشی از تعمیرات و تعویض روغن عنوان کرد.

او همچنین مهم‌ترین اقدامات تخصصی این پروژه را بازسازی مخازن، هیترها، برج خلاء و فیلتر‌ها، بررسی و اصلاح سیستم الکتریکی و ابزار دقیقی و رفع عیب سیستم خنک کاری و پمپ‌های خلا و روغن دستگاه دانست.

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است ونقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه تصفیه روغن روغن صنعتی نیروگاه رامین اهواز دستگاه تصفیه روغن مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟

امروزه آقایان و خانم های شیک پوش بدون استفاده از عطر خود از منزل بیرون نمی روند! به همین خاطر بازار خرید و فروش عطر و ادکلن پررونق تر از هر زمان دیگری است. خرید عمده عطرها یک روش کم هزینه برای خرید این محصولات به شمار می رود و قیمت خرید محصولات را به شدت کاهش می دهد. فروش عمده عطر و ادکلن اورجینال و اصل در سر تا سر کشور انجام می گیرد. این روش خرید برای فروشگاه های محلی عطر و ادکلن، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و... مزایای بی شماری به همراه دارد. باید دید چرا در این روش خرید قیمت ها به صرفه تر خواهند بود؟

مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی

به طور کلی مراکز فروش عمده عطر و ادکلن متعددی در کشور ما فعالیت دارند. برای انتخاب یک مرکز خرید معتبر باید به رنج قیمتی تعیین شده برای ارائه محصولات توجه داشته باشید. بی شک همه این مراکز اعتبار لازم برای خرید عمده را نخواهند داشت. در این زمینه مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی نیز کمک کننده خواهد بود.

در خرید عمده عطر و ادکلن، رنج قیمتی محصولات کاهش می یابد. به این ترتیب قیمت تعیین شده برای هر عطر در خرید جزیی با خرید عمده متفاوت خواهد شد. در این فرایند درصدی از قیمت خرید جزیی محصولات کم می شود و محصولات با هزینه های مناسب در اختیار فروشگاه های عطر و ادکلن قرار می گیرند.

دلایل کاهش قیمت عطر در روش خرید عمده

خرید و فروش عمده عطر و ادکلن برای مراکز عرضه کننده مزایای بی شماری به همراه دارد. به همین خاطر در خرید عمده هزینه محصولات عمدتا کاهش می یابد. برخی از این دلایل را در زیر مشاهده می کنید:

در خرید عمده عطر و ادکلن، میزان خرید محصولات افزایش می یابد. هر چه تعداد محصولات خریداری شده بیشتر باشد، سود حاصل از فروش آن ها نیز بیشتر خواهد بود. به همین خاطر فروشندگان عمده بخشی از سود پرداختی را با مشتریان شریک می شوند. مراکز خرید و فروش عمده عطر و ادکلن به عنوان وارد کننده در این حوزه فعالیت دارند و این محصولات را بدون واسطه به دست مشتریان می رسانند. از این رو هزینه خرید عمده عطر در این مراکز خرید به صرفه تر خواهد بود. در مراکز وارد کننده عطر و ادکلن، هزینه خرید جزیی عطرها نیز به صرفه تر از سایر فروشگاه ها است.

خرید عمده عطر از فروشگاه ها، بر اعتبار آن ها در میان مشتریان می افزاید. به همین خاطر در این فرایند خرید بخشی از هزینه ها برای مشتریان عمده حذف خواهد شد. در روش خرید عمده، هزینه حمل بار در میان تعداد بالایی عطر و ادکلن تقسیم می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی بالایی به همراه دارد. برای خرید عطر اورجینال به عطر 19 مراجعه کنید

برای خرید عمده عطر و ادکلن باید حتما یک مرکز خرید معتبر پیدا کنید! در روش خرید عمده عطر، هزینه بالایی صرفه خرید این محصولات می شود و در صورت معتبر نبودن مرکز خرید انتخابی، سرمایه شما به هدر می رود. مجموعه عطر 19 با سابقه ای طولانی در زمینه عرضه عطرهای اصل و اورجینال از برندهای مطرح جهانی یک مرکز خرید معتبر برای فروش عمده عطر و ادکلن محسوب می شود. این مجموعه با 15 سال سابقه حرفه ای در این حوزه در میان پرطرفدارترین ها قرار می گیرد.

خدمات فروش عمده عطر و ادکلن در این مرکز خرید با حضور کارشناسان فروش باتجربه، حرفه ای تر می شود. شما می توانید راهنمایی های لازم را برای تهیه عطر مورد نظر خود از این کارشناسان دریافت کنید. در این مرکز خرید از کیفیت و اصل بودن عطرهای خریداری شده اطمینان خواهید داشت. دسترسی به طیف گسترده ای از روایح و برندهای متنوع عطر و ادکلن از مزایای خرید از عطر 19 محسوب می شود. شما می توانید از این فرصت فروش عمده عطر و ادکلن در عطر 19 با گارانتی ها و ضمانت های فروش مدت دار بهره مند شوید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با شرایط فروش عمده عطر و ادکلن نکاتی را بررسی کردیم. خرید و فروش عمده اغلب برای تهیه محصولات فروشگاهی انجام می شود و نیاز به سرمایه بالا دارد. از این رو خرید عمده محصولات باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. در این روش خرید تخفیفاتی بر قیمت اولیه محصولات لحاظ می شود تا فروشندگان سود بیشتری از فعالیت خود در این حوزه به دست آورند. در بخش هایی از این مطلب به اهمیت پیدا کردن یک مرکز فروش معتبر برای خریدی مطمئن تر اشاره کردیم. با استفاده از خدمات حرفه ای مرکز فروش عطر 19 خریدی مطمئن و امن در این حوزه انجام می گیرد. این مجموعه در سال های اخیر رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کرده است و به یکی از مهمترین قطب های خرید و فروش عطر و ادکلن اورجینال تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!