Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:44:03 GMT

صدمین شماره سروش خردسالان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۹۵۱۳

صدمین شماره سروش خردسالان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه‌نامه صدمین شماره مجله سروش خردسالان، ویژه مهر ماه به‌تازگی منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

این‌شماره صدمین شماره «سروش خردسالان» است و به‌همین‌مناسبت در قالب یک‌ویژه‌نامه چاپ شده، در ۱۰۰ صفحه، منتخبی از شماره‌های پیشین این‌مجله را شامل می‌شود.

سرگرمی، آشپزی، قصه، شعر، نمایش، داستان تصویری، با هم بسازید، دانستنی‌ها با عنوان «دنیای من» تصویرخوانی با کودکان، آشنایی با حیوانات و… از جمله مطالب این شماره مجله سروش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشک‌های سطلی، خانه‌ای که خوب نمی‌دید، ما کشاورز را نجات می‌دهیم، آب بازی، قول ِ قول، ابر و خورشید، شلوار آستین کوتاه و… از جمله عناوین داستان‌های این شماره هستند.

قطار، خوش به حالشون، انگشت‌های بازیگوش و… نیز عناوین شعرهای این شماره از مجله سروش خردسالان را تشکیل می‌دهند. این مجله با مرور شماره‌های گذشته سعی کرده بهترین‌های سروش خردسالان را یادآوری کند و متفاوت و پر از داستان و قصه و سرگرمی باشد.

سروش خردسالان به‌طور مکتوب و الکترونیک عرضه می‌شود.

کد خبر 5045303 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سروش داستان کوتاه ترجمه رایزنی فرهنگی پرویز قاسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین حسینی ادبیات جهان جایزه ادبی تازه های نشر اربعین 99 موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران قرقیزستان معرفی کتاب کتاب انتشارات سوره مهر سروش خردسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی