Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر علی نجفی نژاد بعدازظهر یکشنبه در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری گلستان اظهارکرد: همبست آب، غذا و انرژی وجود دارد و این مقوله ها جدای از هم نیستند.

وی افزود: گلستان با چالش آب روبرو بوده و راه‌حل آن در کشاورزی است که اگر به بهره برداری از آب در این بخش تمرکز کنیم، مشکلات برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی نژاد تصریح کرد: در گلستان به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های مطرح در بخش کشاورزی، منابع آب و خاک در حال تحلیل است و سدهای گلستان در حال پر شدن از رسوبات هستند.

وی با بیان اینکه آینده درخشانی در این بخش نداریم، افزود: باید در رفتارهای خود بازنگری کرده و برای رفع معضلات چاره جویی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: ضمن توجه به لایروبی رودخانه ها باید علل فرسایش آن و پرشدن از رسوبات بررسی شده و برای آن نسخه ارائه شود.

نجفی نژاد بیان کرد: اگر بخواهیم شاهد رونق کشاورزی باشیم نیازمند نقشه راه قوی بوده و باید کمیته یا ستاد قوی در این مسئله شکل بگیرد.

کد خبر 5045660

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نجفی نژاد گرگان دانشگاه منابع طبیعی گرگان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر