Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:37:09 GMT

ترامپ: در برابر کرونا مصون شده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۴۴۳۷

ترامپ: در برابر کرونا مصون شده‌ام

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که دیگر کرونا نداشته و در برابر این ویروس مصون شده است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت که دیگر کرونا نداشته و تا آخر عمر در برابر این ویروس مصون شده است.

بیشتر بخوانید: اعلام حمایت طالبان از ریاست‌جمهوری دوباره ترامپ

وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «نیروهای آمریکایی را تا پایان سال جاری میلادی از افغانستان خارج خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ببینید: فیلم/ دروغ‌های ترامپ صدای مجری فاکس‌نیوز درآورد

ازسوی دیگر «شان کانلی» پزشک کاخ سفید بامداد امروز با صدور بیانیه‌ای مدعی شد رئیس‌جمهور آمریکا را دیگر به عنوان یک ناقل ویروس «کووید۱۹» نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: پزشک کاخ سفید: ترامپ دیگر خطر انتقال کرونا را ندارد

کانلی در این باره گفت که ترامپ شامگاه شنبه (به وقت تهران) تست ویروس کرونا داده و جواب آزمایش نشان داد که او دیگر خطر انتقال ویروس کرونا به دیگران را ندارد.

بیشتر بخوانید: چرا ویدیوی ابتلای «ترامپ» به «کرونا» ویرایش شد

وی بدون اشاره کردن به منفی یا مثبت بودن نتیجه آزمایش مجدد ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، فقط به گفتن این جمله مبهم مبنی بر اینکه «ویروس تکثیرشونده فعال» در بدن او وجود ندارد، اکتفا کرد.

به نوشته رویترز، کاخ سفید نیز هنوز درباره اینکه اظهارات پزشک ترامپ به معنی منفی شدن نتیجه آزمایش ابتلای وی به کووید۱۹ است، اظهار نظری نکرده است.

این در حالی است که ترامپ عصر شنبه در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شدن بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ترامپ دونالد ترامپ کاخ سفید افغانستان کووید ۱۹ تهران آمریکا مشرق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!

ایسنا/البرز یک مدرس و پژوهشگر معماری گفت: ویلاسازی در استان البرز به نحوی سرعت گرفته که حتی در نقاطی که از نظر معماری و آب و هوا سنخیتی برای ساخت ویلا ندارد، شاهد رشد ساخت و ساز هستیم. نمونه این موضوع در مناطقی از ماهدشت کرج است که درخت و رودخانه‌ای ندارد ولی با ایجاد فضای سبز مصنوعی، شهرک‌سازی ویلایی را شاهد هستیم.

علی شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر مطلب فوق ادامه داد: اگرچه این ساخت و سازها باعث رونق شده و زمین‌هایی که کاربری خاصی نداشتند برای سکونت استفاده شده‌اند اما جنبه‌های منفی که در آینده تاثیرگذار است را هم به دنبال خواهد داشت. این رشد در ساخت و ساز موضوعات محیط زیستی و تبدیل اراضی باغی و زراعی به مسکونی را علی‌رغم موانع قانونی سختی که وجود دارد به دنبال داشته و در طولانی مدت به کشاورزی و محیط زیست صدمه می‌زند.

این مدرس دانشگاه درباره چگونگی حفظ بافت روستایی اظهار کرد: خوشبختانه غالب روستاها شامل طرح هادی هستند و توسط بنیاد مسکن در قالب طرح هادی الزاماتی برای رعایت نوع ساخت و ساز و بازسازی به سبک روستایی وجود دارد. ممکن است در تمام روستاها این ضوابط رعایت نشود اما در بیشتر روستاها این معیارها را داریم.

وی افزود: به عنوان مثال در روستاهای نمونه گردشگری که در مرکز توجه هستند، در حفظ بافت بومی و روستایی بهتر عمل شده است. ولی جاهایی که از تمرکز خارج بوده و نظارت کمتر بوده موارد نقض دیده می‌شود و توجه به مصالح بومی و فرم ساخت که منطبق با معماری بومی منطقه باشد وجود ندارد. نمونه این امر هم می‌توان به منطقه ماهدشت و یا در کردان که عیناً مشخص است، اشاره کرد.

شجاعی ادامه داد: اما در روستاهایی که به عنوان نمونه گردشگری انتخاب شده‌اند، قوانین بهتر اجرا شده و می‌بینیم که پایبندی به بافت روستا و نگهداری بافت روستایی بهتر رعایت شده است. اگر روی روستاها تمرکز داشته باشیم و پایبند به طرح‌های هادی باشیم، بیشتر می‌توانیم از بافت‌های بومی و با اصالت روستایی محافظت کنیم.

این پژوهشگر با اشاره به ساخت‌وساز در مناطقی که درخت و رودخانه‌ ندارد، ادامه داد: اگرچه این ساخت و سازها باعث رونق شده و زمین‌هایی که کاربری خاصی نداشتند برای سکونت استفاده شده‌اند اما جنبه‌های منفی که در آینده تاثیرگذار است را هم به دنبال خواهد داشت. این رشد در ساخت و ساز موضوعات محیط زیستی و تبدیل اراضی باغی و زراعی به مسکونی را علی‌رغم موانع قانونی سختی که وجود دارد به دنبال داشته و در طولانی مدت به کشاورزی و محیط زیست صدمه می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی