Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره امور کنسولی دانشجویان بین‌المللی دانشگا‌ه‌های استان اصفهان و کتابخانه دانشکده زبان‌های خارجی در دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میرخانی، معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان در مراسم افتتاح اداره امور کنسولی دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: بعد از اینکه برای ستاد شاهد جای مناسبی تهیه شد و این ساختمان را تخلیه کردند، با توجه به قدمت ساختمان، موضوع مورد ارزیابی توسط کمیته فنی دانشگاه قرار گرفت و مقرر شد این ساختمان مورد نوسازی و بازسازی اساسی و در اختیار امور کنسولی دانشگاه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در این بازسازی فضا‌های اداری مطابق با نظر بهره‌بردار تعیین شد که از مهم‌ترین مسائل الحاق راهرو به اتاق‌های اداری جهت بهبود فضای اداری است. همچنین ضمن حفظ پاسیو قدیمی نسبت به اصلاح و ایمن سازی آن اقدام شد؛ ضمناً سیستم سرمایش و گرمایش نیز با کیفیت مطلوب اصلاح و بازسازی شد.

میرخانی به همراه معاون آموزشی، سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اصفهان و مسئول اداره کنسولی، همچنین از اتمام عملیات اجرایی پروژه مجموعه امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، اداره امور کنسولی دانشگاه‌ها، مجموعه تعاونی‌های دانشگاه و اداره بازنشستگان دانشگاه نیز بازدید کردند.

افتتاح کتابخانه دانشکده زبان‌های خارجی با حضور اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

آیین بهره برداری از کتابخانه و سالن مطالعه دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه اصفهان با حضور اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران، میرخانی، معاون اداری و مالی، رکنی زاده، معاون پژوهش و فناوری، شاقول، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شفیعیون، رییس کتابخانه مرکزی، شکریان زینی، رییس دانشکده زبان‌های خارجی، قاسمی، رییس دانشکده علوم ورزشی و جمعی از مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان کتابخانه دانشکده زبان‌های خارجی برگزار شد.

اسقف اعظم، دانشگاه اصفهان را یکی از دانشگاه جامع و بزرگ دنیا دانست که ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی دارد.

وی در ادامه ضمن بیان تاریخ ارمنی‌های اصفهان اظهار داشت: شمار ارمنیان در ایران حدود ۱۲۰۰۰۰ نفر می‌باشند و بخش قابل توجهی از آن‌ها در اصفهان ساکن هستند.

اسقف اعظم همچنین ضمن بازدید از ساختمان ارمنولوژی با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه اصفهان و اهدای هدیه‌ای به رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان، کتابخانه دانشکده زبان‌های خارجی این دانشگاه را نیز مکانی ارزشمند برای پویندگان علم و دانش قلمداد کرد.

سعید شفیعیون، رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان، ضمن ارایه گزارشی مبسوط از اجرایی کردن طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه اظهار داشت: کتابخانه دانشکده علوم ورزشی که در ضلع شرقی دانشگاه قرار داشت، دور از دسترس دانشکده بود و همچنین در این کتابخانه فضا و شرایط نگهداری کتاب‌ها مناسب نبود به همین خاطر کتاب‌ها به دانشکده زبان‌های خارجی منتقل و با کتابخانه این دانشکده تجمیع شد. تا هم فضای بهتری برای این کار اختصاص پیدا کند و هم اینکه دسترسی آسان تری برای دانشکده علوم ورزشی فراهم شود.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم کتاب‌ها در دانشکده زبان، محیط کتابخانه دانشکده زبان بسنده نبود، زیرا این دانشکده فاقد کتابخانه استاندارد بود و به صورت اتاق به اتاق کتاب‌ها از هم جدا شده بودند.

شفیعیون تصریح کرد: با همکاری و همراهی رییس دانشکده زبان‌های خارجی، طبقه زیرزمین این دانشکده که به عنوان بخش راکت ساختمان محسوب می‌شد، با عنایت رییس دانشگاه و معاونت اداری و مالی، بهسازی و متناسب با الگوی مخزن و کتابخانه طراحی شد.
وی اظهار کرد: این کتابخانه با زیرساخت‌های امنیتی و بایستگی‌های فضایی از جمله نور و ملزوماتی که یک کتابخانه به طور طبیعی باید داشته باشد در تابستان سال جاری آماده شد.

با توجه به شرایط سخت کرونایی، همکاران کتابدار کمک کردند تا انتقال کتاب‌ها در طول یک ماه کاری انجام شود و کتابخانه امروز که در طبقه پایین دانشکده زبان قرار دارد با حدود ۸۰ هزار جلد کتاب جوابگوی متقاضیان هم دانشکده زبان و هم دانشکده علوم ورزشی هست و ضمناً" فضای قرائت خانه‌ای که در آن کتابخانه دیده شده و همچنین با تجمیع آن با کتابخانه ارمنولوژی یک فضای دیگری هم برای قرائت خانه در دانشگاه ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، پروژه‌های مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال توسط شرکت پارسه گسترش سپانو و با نظارت اداره نوسازی و بهسازی دفترفنی دانشگاه اصفهان به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان افتتاح اداره امور کنسولی کتابخانه دانشگاه دانشجویان غیرایرانی دانشکده علوم ورزشی اداره امور کنسولی دانشگاه اصفهان اسقف اعظم کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  استان گفت: هرگونه عقد قرار داد اجاره و رهن واحدهای مسکونی و یا تجاری با اتباع خارجی غیر مجاز استان ممنوع است.

دهقان شیری افزود: کلیه مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه هرگونه قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی  توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع و در خصوص مجازین پس از استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و در صورت تاییدیه نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه: در صورت عدم انجام این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاهای مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده9 آیین نامه اجرایی ماده 81 قانون نظام صنفی خواهد شد که منجر به پلمپ این واحدهای متخلف که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز