Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@06:49:38 GMT

عرضه زعفران با نرخ ۱۰۰ هزار تومان غیر منطقی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۲۰۳

به گزارش اکوفارس، علی حسینی عضو شورای ملی زعفران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برداشت زعفران آغاز به زودی آغاز می‌، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر برداشت نوبرانه زعفران آغاز شده و طی ۱۰ روز آینده به انبوه می‌رسد.

او افزود: با توجه به رصد مزارع پیش بینی می‌شود که اگر مشکل خاصی رخ ندهد، تولید این محصول نسبت به مدت مشابه سال قبل حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: با وجود آنکه برداشت زعفران به انبوه نرسیده است، نمی‌توان حداقل و حداکثری برای قیمت تعیین کرد و به عبارت دیگر نرخ واقعی محصول در ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

عرضه زعفران با نرخ ۱۰۰ هزار تومان غیر منطقی است

این مقام مسئول با انتقاد از عرضه هر مثقال زعفران با نرخ ۱۰۰ هزار تومان در مغازه‌ها بیان کرد: عرضه هر مثقال زعفران با نرخ ۱۰۰ هزار تومان نوعی سودجویی و فرصت طلبی است، چرا که مغازه داران سال قبل نصف این نرخ خریداری کردند و با عرضه به قیمت‌های غیرواقعی سود‌های هنگفتی به جیب می‌زنند.

عضو شورای ملی زعفران از توقف صادرات طلای سرخ خبر داد و گفت: با توجه به آغاز برداشت زعفران، پیش بینی می‌شود که صادرات طی یک ماه آینده با رسیدن قیمت محصول به نرخ واقعی آغاز شود.

او در پایان تصریح کرد: مسئولان اگر نقدینگی مورد نیاز کشاورزان را در قالب وام‌های کوتاه مدت تامین کنند، کشاورزان دیگر مجبور به فروش زعفران تولیدی خود به دلال و واسطه‌ها برای تامین نقدینگی مورد نیاز نخواهند بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید