Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان پیشکسوت ورزش استان اصفهان بی توجهی به فوتبال پایه و حمایت نکردن از آن را یکی از دلایل افت و نابودی فوتبال اصفهان در سطوح بالا خواند و گفت: کنار گذاشتن افراد باتجربه و نادیده گرفتن ظرفیت شهرستان ها از دیگر دلایل این موضوع است.

محمد مجیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه فوتبال اصفهان با بی برنامگی و کنار گذاشتن افراد باتجربه در چنین وضعیتی قرار گرفته است و به جایگاهی در کشور رسیده است که در شأن نام و شخصیت فوتبال اصفهان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ظرفیت بسیار خوب استفاده از باتجربه هایی که کنار گذاشته شده اند در فوتبال اصفهان وجود دارد. در هیئت فوتبال استان باید با نگرش درست در خصوص اداره سازمانی هیئت فوتبال استان همه این ظرفیت ها را زیر یک چتر جمع کرده و از ظرفیت ها استفاده لازم را ببریم.

این پیشکسوت فوتبال، افزود: با بررسی و آسیب شناسی هایی که انجام داده ایم امیدوارم بتوانیم قدم به قدم آینده فوتبال استان را همچون گذشته پرآوازه کنیم. فوتبال و فوتسال اصفهان فقط در باشگاه های ذوب آهن، سپاهان، گیتی پسند و مرکز استان خلاصه نمی شود؛ بلکه باید به شهرستانها و باشگاه هایی که خیرا تشکیل شده اند اهمیت داده شود تا بتوانیم رشد آن ها را از نظر کمی و کیفی فراهم کنیم.

مجیری ادامه داد: این باشگاه ها می توانند علاوه بر تغذیه تیم های بزرگ استان در کنار آنها رشد کرده و شرایط حرفه ای را به دست آورند تا بتوانند سهمیه لیگ های حرفه ای را به دست آورده و سهمیه استان را افزایش دهند.

وی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: یکی از انتظاراتی که از اداره کل ورزش و جوانان استان می رفت این بود که طبق اساسنامه صلاحیت کاندیداهای ثبت نام شده را طی ۱۰ روز اعلام کرده تا این افراد فرصت بیشتری برای حضور در شهرستان ها به منظور اجرای برنامه ها و بررسی مسائل و مشکلات داشته باشند که این ۱۰ روز متاسفانه بیش از ۲ ماه طول کشید و فرصت خوبی بود که از دست رفت.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: وظیفه افراد حاضر در مجمع ابتدا انتخاب فرد اصلح بر اساس برنامه و توانمندی های افراد است تا بعد از آن نیز طی ۴ سال آینده مطالبه گری کنند تا فوتبال استان رشد کند.

این پیشکسوت ورزش استان با اشاره به ظرفیت پیشکسوتان و افراد باتجربه فوتبال استان، تصریح کرد: باید از تجربه ها و افراد پیشکسوت استان که در شرایط کنونی ناراحت و ناراضی هستند استفاده کرد. زمانی در هیئت فوتبال استان اصفهان شاهد حضور افراد قوی و توانمندی بودیم که در طول دوران مدیریت خود چند جام فوتبال و فوتسال در حد کشوری و بین المللی را میزبانی می کردند و رشد چشمگیر فوتبال باشگاهی استان اصفهان را شاهد بودیم، اما بعد از آن نتوانستیم جایگاهی که داریم را حفظ کرده و به سمت رکورد رفتیم.

مجیری اظهار کرد: با تقویت کمیته های مختلف از جمله فنی، پیشکسوتان و استعدادیابی که قبلا در هیئت حرفی برای گفتن داشتند می توانیم به روزهای اوج فوتبال برگردیم. توجه به فوتبال محلات، برگزاری کاپ های مختلف قهرمانی، استفاده از ورزش شهرداری که در مقطعی به رشد فوتبال و ساخت مجموعه های ورزشی را در سطح استان کمک زیادی کرد  می تواند در جهت پیشرفت فوتبال اصفهان موثر باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستانها تاکیدکرد: یکی از موارد دیده نشده، شهرستانها است، توجه به مرکز استان و بی توجهی به امورات شهرستان ها از دلایل این مسئله بوده است. هر چه  از مرکز استان دورتر می شویم عادلانه رفتار کردن و تقسیم اعتبارات بین شهرستان ها کم رنگ تر می شود که باید این مشکل با همفکری خود شهرستان ها در تخصیص بودجه از بین برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات فوتبال اصفهان فوتبال اصفهان فوتبال استان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان