Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زندی در این مجمع که روز دوشنبه برگزار شد، شناسایی قابلیت‌های کوهنوردی در استان، برنامه‌ریزی برای استعدادیابی در همه بخش‌های این رشته ورزشی و تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها را برخی از اهداف خود اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این مجمع گفت: رییس جدید هیات با رای شکننده به این سمت رسیده که این به معنی اختلافات در هیات است لذا از رییس جدید انتظار می‌رود همه فعالین و جامعه کوهنوردی را گرد هم آورده با آنها صحبت کند و از نظرات و خواسته‌های آنها با خبر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی یادآور شد: رشته کوهنوردی چون با طبیعت عجین است دوستی و همکاری را با خود همراه دارد اما این رشته در استان کردستان با حواشی زیادی مواجه شده است.

وی اضافه کرد: در زمانی که مرادیانی معاون وقت استاندار کردستان رییس هیات بود با اینکه فرصت ایجاد زیرساخت‌ها وجود داشت اما همین حواشی موجب شد از لحاظ زیرساختی توسعه‌ای نداشته باشیم.

جولایی یادآور شد: هیچکس نمی‌تواند کاری برای کوهنوردی کردستان از پیش ببرد اگر خود فعالین و اعضای هیات نخواهند و در درجه اول آرامش را به این جامعه برنگردانند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مجموعه اداره کل آمادگی هرگونه کمک به رشته کوهنوردی را دارد و در اولین قدم یکی از سوله‌های اداره ورزش و جوانان را در اختیار هیات قرار می‌دهیم تا تجهیز شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان مریوان ٢٠٠ میلیون تومان برای تجهیز و ایجاد دیواره سنگنوردی اختصاص داده است، تاکید کرد: در استان‌های دیگر شهرداری‌ها به ساخت دیواره سنگنوردی پرداختند اما شهرداری‌ها در کردستان فعالیتی در این حوزه نداشتند.

جولایی اظهار داشت: باید از پتانسیل دیگر دستگاه‌ها بهره گرفته شود و برای انجام امور زیرساختی فقط نگاه به اداره ورزش و جوانان نباشد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون کوه نوردی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون کوه نوردی اخبار کنکور ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش