Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در نشست مشترک با مدیران عامل و معاونان نیروگاه شهید سلیمی نکا و راه‌آهن استان، تامین پایدار سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا را جزو برنامه‌های جدی این شرکت برشمرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور انبار نفت منطقه ساری را به عنوان یکی از مدرنترین و ایمن‌ترین تاسیسات نفتی در منطقه شمال کشور نام برد و گفت: این انبار تامین سوخت نفت‌کوره نیروگاه برق شهید سلیمی نکا را در فصول سرد سال به‌عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انبار نفت ساری با توجه به زیرساخت‌هایی که قابلیت تغییرپذیری بالای عملیاتی را دارد و با پشتیبانی نیروهای توانمند عملیاتی و همکاری با حمل و نقل ریلی این امکان را فراهم می کند که در هر شرایطی بتواند سوخت دوم نیروگاه مازندران را تامین کند.
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به وجود یکی از بزرگترین نیروگاه‌های برق در مازندران گفت: حمل و تخلیه به‌موقع سوخت جایگزین در نیروگاه شهید سلیمی نکا یکی از وظایف اصلی این شرکت است که با توجه به احتمال افت فشار گاز طبیعی باید همچون سال‌های پیش انجام شود.
رجب‌پور افزود: این انبار به غیر از خدمات‌رسانی به استان مازندران و دیگر استان‌ها، سوخت دوم نیروگاه‌های شهید سلیمی نکا، علی‌آباد کتول و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان را به صورت روزانه تامین می‌کند.
مدیران عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا و راه‌آهن شمال نیز در این نشست با ایراد سخنانی، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را برای بهبود سوخت‌رسانی به نیروگاه مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیروگاه شهید سلیمی نکا منطقه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • سختی کار نفتی‌ها
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد