Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

"سید محمد تقی علوی" افزود: ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی در هیات های استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هفته ی تربیت بدنی امسال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری ورزش صبحگاهی کارکنان اداره کل، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، دارت، اجرای برنامه کوهپیمایی، حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهر یاسوج، اجرای مراسم پیاده روی خانواده ویژه کارکنان اداره کل را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای کارکنان اداره کل عنوان و خواستار مشارکت و حضور کارکنان و خانواده ها در این برنامه ها شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این برنامه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی در شهرستان های استان خبرداد.
علوی افتتاح پنج پروژه ورزشی شامل سالن و چمن مصنوعی در شهرهای بویراحمد، دنا، گچساران و کهگیلویه از دیگر برنامه های ایام هفته تربیت بدنی و ورزش یاد کرد و از نصب تندیس کوهنورد فقید شهرستان باشت مرحوم البرز زارعی و اهدا زمین برای احداث خانه کوهنورد بنام این ورزشکار فقید در این هفته خبر داد.
وی حضور در برنامه های زنده رادیویی ورزش در استان و برنامه زنده تلویزیونی همراه با ورزش از مرکز استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان بعنوان یکی دیگر از برنامه های این ایام ذکر و از برگزاری و اجرای مسابقات ورزشی از طریق فضای مجازی در این ایام توسط هیات همگانی استان و شهرستان ها خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست شورای ورزش استان با حضور کلانتری استاندار ورزش دوست استان بعنوان یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده هفته ی تربیت بدنی و ورزش ذکر و از برگزاری کلاسهای مربیگری ایرویبک بانوان در این هفته خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، علوی ضمن تاکید بر حضور گسترده هیات های استانی و شهرستانی در برگزاری برنامه های هفته ی تربیت و ورزش بر رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای این برنامه ها تاکید کرد.
گفتنی است؛ ۲۶ مهرماه الی ۲ آبانماه بنام هفته ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد هفته تربیت بدنی کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هفته ی تربیت بدنی تربیت بدنی و ورزش برنامه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان