Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‎ها- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: راه‌اندازی مجتمع‌های اداری برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد حسینی در دیدار با رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: نزدیک‌تر کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم از اولویت‌های استان است در همین راستا طی دو سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرها و بخش‌های استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی از پیامدهای این اتفاق است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های استاندار، مبنی بر سهل الوصول کردن خدمات دستگاه‌ها برای مردم در مناطق مختلف و دور از نقاط شهری، مجتمع‌های اداری در برخی بخش‌های استان راه‌اندازی می‌شود. 

حسینی متذکر شد: راه‌اندازی مجتمع‌های اداری برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود. 

تمایل روسیه برای مصرف کالاهای ایرانی/رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم در اولویت‌ دولتتأمین رفاه مردم در دستور کار مسئولان قزوین قرار گیرد

وی ادامه داد: با استقرار نماینده‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این مجتمع‌ها، مردم به راحتی می‌توانند در دورترین نقاط استان هم به خدمات اداری دسترسی داشته باشند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: این اقدام در راستای تأمین رفاه مردم صورت می‌گیرد. 

حسینی با تشریح اقدامات و برنامه‌های استان در راستای تکریم ارباب رجوع به کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در بین دیگر استان‌ها در همین زمینه نیز اشاره کرد.

رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این دیدار از اهتمام دولت به رفع مشکلات و ساختارهای اداری گفت. 

شاهپری در ادامه ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم در دستگاه های اجرایی را از نتایج این اقدام برشمرد. 

وی با اشاره به سفر چند ماه پیش انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به خراسان جنوبی و پیگیری مکرر موارد مطرح شده در آن سفر توسط استاندار گفت: تحقق مطالبه استاندار و راه‌اندازی مجتمع‌های اداری در برخی مناطق، منشأ تحول خواهد بود. 

شاهپری که به منظور رصد شرایط به بخش‌های مختلف استان سفر کرده و موارد را از نزدیک ارزیابی کرده بود، در این دیدار راهکارهای ایجاد و استقرار مجتمع اداری در بخش های دور از مرکز استان را نیز بررسی کرد.

شایان ذکر است: علیرضا شاهپری رئیس امور ساختارهای سازمانی در پی سفر چند ماه پیش انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به استان و عقد تفاهماتی با استاندار در راستای ایجاد سازوکارهایی به منظور نزدیک کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم صورت گرفت.

انتهای پیام/ 251/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی مجتمع های اداری اداری و استخدامی کشور دستگاه های اجرایی خدمات دستگاه ها خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه