Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:16:58 GMT

معرفی سایت‌های اجاره ویلا در ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۹۵۰۳

معرفی سایت‌های اجاره ویلا در ایران

در این متن قصد داریم بهترین سایت‌های اجاره ویلا در ایران را به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویلا پیلا، افرادی که قصد اجاره ویلا در سراسر ایران را دارند به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند، افرادی که در داخل کشور هستند و افرادی که در خارج کشور هستند. در ادامه ما سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که نیازهای هر دو دسته این افراد را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین سایت‌های اجاره ویلا در ایران

Ihome.ir

ای هوم، وب‌سایتی به زبان فارسی است که لیستی از ویلاها و خانه‌های اجاره‌ای و حتی برای خرید را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای افرادی که در خارج کشور هستند، این وب‌سایت احتمالا کاربرپسندترین وب‌سایتی است که می‌توانند از آن استفاده کنند.

صاحبان ویلا مسئول وارد کردن اطلاعات خود هستند و اطلاعات ارائه شده توسط مالکان و یا مشاوران املاک و مستغلات در این سایت به خوبی نمایش داده شده است.

Inpinapp.com

این پین، وب‌سایت و اپلیکیشنی است که به تازگی توسعه داده شده است و در حال حاضر فقط به زبان فارسی در دسترس است. این وب‌سایت با ذکر آژانس‌های املاک و مستغلات ثبت شده و املاکی که ارائه می‌دهند عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهد.

این سایت همچنین از واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر را به کاربران خود ارائه دهد. جستجو در این سایت با انتخاب محله مورد علاقه و خاص کاربر انجام می‌شود و سایر عوامل محلی در آن منطقه به کاربر نمایش داده می‌شود.

Vilapila.ir

 سایت ویلاپیلا یکی دیگر از بهترین سایت‌های اجاره ویلا در ایران است که در زمینه اجاره اقامتگاه، سوئیت و خانه سنتی فعالیت دارد. این سایت علاوه بر این که به شما اجازه می‌دهد تا مقصد خود را برای جستجو وارد کنید، به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس تاریخ به رزرو ویلا بپردازید.

موتور جستجوی این سایت گزینه‌های دقیق‌تری را به شما ارائه خواهد داد. ویلاپیلا برای کاربرانش همواره تخفیف هایی هم در نظر می گیرد.

در دسته‌بندی های ایجاد شده شما می‌توانید شهرهای پر مخاطب؛ اقامتگاه‌های ویژه، جدیدترین اقامتگاه‌هایی که در سایت ثبت شده، اقامتگاه‌های اطراف تهران برای اجاره و غیره را به راحتی مشاهده کنید.

Deltahome.ir

یک وب‌سایت دو زبانه فارسی و انگلیسی است که ویلا را بر حسب ریال ایران و دلار آمریکا اجاره می‌دهد. همچنین مناطق خاص در مناطق شمال تهران در نسخه انگلیسی سایت نمایش داده می‌شود.

Jajiga.com

جاجیگا یکی از سایت‌های اجاره ویلا در ایران است که بر اساس دسته‌بندی‌های تصویری بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهد داد. شما می‌توانید شهرهای پرطرفدار، اقامتگاه‌های محبوب، اقامتگاه‌های خاص، اقامتگاه‌های مقرون به صرفه، اقامتگاه‌های لوکس و مجلل، اقامتگاه‌های تخفیف‌دار را همراه با اقامتگاه‌های بوم‌گردی را به راحتی پیدا کنید.

sarayar.com

سایت سرایار در زمینه اجاره ویلا و رزرو سوئیت در سراسر ایران فعالیت دارد. شما می‌توانید از جشنواره‌های مختلف و تخفیفات ‌لحظه ای استفاده کنید. اجاره ویلا در ۱۵۰ نقطه ایران با استفاده از این سایت امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید از طریق نوار جستجوی بالای سایت نیاز خود را تعریف کنید و در لیست نتایج نمایش داده شده امکانات ویلای معرفی شده را بررسی کنید.

Mizboon.Com

در سایت میزبان می‌توانید برای اجاره ویلای ۱ خوابه تا چند خوابه، اجاره ویلای استخردار، اجاره ویلای حیاط‌دار، اجاره ویلای جنگلی و غیره اقدام کنید. علاوه بر اجاره ویلا شما می‌توانید از اجاره سوئیت در سراسر ایران استفاده کنید.

Shab.ir

سایت شب به شما امکان می‌دهد تا قبل از پرداخت؛ با میزبان گفتگو کنید و این یکی از قابلیت های مهمی است که شما می‌توانید دریافت کنید. سایت شب از لحظه‌ای که قصد اجاره ویلا را دارید تا پایان سفر، شما را همراهی خواهد کرد. شما حتی می‌توانید از اقامتگاه‌هایی که برای نهایی کردن رزرو نیازی به تایید میزبان ندارند؛ دیدن کنید.

Otaghak.Com

سایت اتاقک در زمنیه اجاره ویلا، سوئیت، آپارتمان و خانه در سراسر ایران فعالیت دارد. کافیست که به سایت مقصدتان را بگویید تا لیستی از گزینه‌های پیشنهادی پیش‌روی شما قرار بگیرد. تمام موارد بهداشتی و ضدعفونی در اقامتگاه‌های معرفی شده به شما رعایت می‌شود و شما نیازی به نگرانی در مورد بیماری کوید ۱۹ ندارید.

Sheypoor.com و Divar.ir

اگر به دنبال اجاره ویلا و یا حتی خرید ویلا در شمال و یا سایر مناطق ایران هستید؛ می‌توانید این دو پلتفرم آگهی را هم امتحان کنید. هر دوی این وب‌سایت‌ها لیستی از ویلاهای اجاره‌ای را که توسط مالکان معرفی می‌شود را به شما نمایش می‌دهند.

هر دوی این وب‌سایت ها از زبان فارسی پشتیبانی می کنند و ممکن است چندان قابل اعتماد نباشند. زیرا نظارت زیادی روی اگهی های اینچنینی نیست.

امیدواریم در این پست توانسته باشیم شما را با بهترین سایت‌های اجاره ویلا در ایران آشنا کنیم. مسلما این لیست کامل نیست و گزینه‌های دیگری هم وجود دارد. شما می‌توانید برای کامل‌تر شدن این پست، بهترین سایت‌های اجاره ویلا را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید. راستی شما تجربه استفاده از کدام سایت را داشتید و دلیل انتخاب شما چه بوده است؟

با توجه به پاندمی کرونا ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی، قوانین و مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا الزامی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا سراسر ایران شما می توانید اجاره ویلای وب سایت نمایش داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست