Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:12:14 GMT

پگاه گلستان واحد نمونه استاندارد استانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۸۷۷

پگاه گلستان واحد نمونه استاندارد استانی

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گستان، به عنوان واحد نمونه استاندارد استانی در سال ۹۹، معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی و امور بین المل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی مراسمی و با حضور مدیرکل استاندارد گلستان و جمعی از مدیران استان، لوح واحد نمونه استاندارد استانی، به شرکت پگاه گلستان، اعطاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیر عامل پگاه گلستان، مجهز بودن آزمایشگاه، میزان صادرات فرآورده تولیدی و فعالیت‌های مرتبط آموزشی را از ملاک‌های موثر دریافت این نشان عنوان کرد.

گفتنی است، مراسم اعطای نشان واحد نمونه استاندارد استانی، در پگاه گلستان، برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: واحد نمونه استاندارد استانی پگاه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان