Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران پرسپولیس که امروز صبح به دلیل درخواست بشار رسن برای جدایی، حل نشدن مشکل برانکو و برخی دیگر از حواشی سرخ ها راهی مجلس شورای اسلامی شده بودند، در حال حاضر مقابل باشگاه حضور دارند.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در میان هواداران حاضر شد و گفت: تا این لحظه یک میلیون یورو به برانکو پرداخت شده و تنها ۱۰۰ هزار یورو دیگر از مطالبات او باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران که به حرف سرپرست باشگاه اعتماد ندارند به شعار علیه او ادامه دادند که رسول پناه خواهان این شد تا ۵ هوادار با حضور در محل باشگاه، رسید‌های پرداختی را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس به دنبال پول رضایت نامه بشار رسن

رسول پناه ادامه داد: من همه شما را درک می‌کنم. باید بگویم درباره بشار نیز ما از باشگاه القطر شکایت می‌کنیم. با توجه به اینکه بشار رسن با ما قرارداد دارد، آن‌ها حق مذاکره با این بازیکن را ندارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آتی صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رأی بی‌سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد.

در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رأی تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

"برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند."

این در حالی است که هر دو باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه آزادی به 200 میلیون تومان جریمه نیز محکوم شدند که باید آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند.

نکته مهم اینکه هر دو باشگاه امکان اعتراض به این حکم را خواهند داشت، اما با توجه به بدیع بودن این حکم شاید آنها چندان تمایلی نیز به اعتراض نداشته باشند تا دیدار فصل آینده پرسپولیس و سپاهان در فضایی کاملا متفاوت برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک