Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‎های رژیم صهیونیستی با ساخت بزرگ‌ترین شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری از سال ۲۰۱۲ تاکنون موافقت کردند. خبرگزاری میزان – رژیم صهیونیستی در میانه مبارزه با شیوع «کرونا» شاهد بالا گرفتن اختلافات میان «بنیامین نتانیاهو» و «بنی گانتز»، نخست وزیر فعلی و رزرو است.   به گزارش «پیس نو و جروزالم پست»، کرونا در اراضی اشغالی: براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۲ هزار و ۵۵ نفر از ساکنان اراضی اشغالی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و ۲۹۷ هزار و ۲۷۴ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  - موافقت مقامات صهیونیستی با ساخت بزرگ‌ترین شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری: شورای عالی برنامه ریزی اداره امور مدنی رژیم صهیونیستی با ساخت شهرکی با ظرفیت ۴ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی در کرانه باختری موافقت کرد.   براساس گزارش ها، سال ۲۰۲۰ شاهد بیشترین میزان ساخت و ساز شهرک‌های صهیونیست نشین از سال ۲۰۱۶ بوده است.   کابینه نتانیاهو از زمان امضای توافق عادی سازی روابط با امارات و تعلیق الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، تحت فشار شدید شهرک نشینان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جوامع حمایت کننده خود در انتخابات قرار گرفته است.  بیشتر بخوانید:  تحولات رژیم صهیونیستی؛ جولان کرونا در ارتش و کابینه تشدید شد  تحولات رژیم صهیونیستی؛ نزاع جمعی میان نظامیان - حمله یکی از هواداران نتانیاهو به دفتر هاآرتص: یکی از هواداران نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه «هاآرتص» هجوم برده و بخش‌هایی از آن را تخریب کرد.   - ورود وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به اقدامات ضد کرونایی: «بنی گانتز»، وزیر جنگ و نخست وزیر رزرو رژیم صهیونیستی در دیدار با مقام‎های شهری از آمادگی نظامیان برای کمک به بیماران کرونایی و خانواده هایشان در ۱۵۹ شهر خبر داد. پیشتر گزارش‌های مبنی بر فروپاشی زیرساخت‌های درمانی و پزشکی رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.   - تمدید قرنطینه کرونایی: پارلمان رژیم صهیونیستی قرنطینه کرونایی را تا روز یکشنبه در اراضی اشغالی تمدید کرد.   - تهدید لیکود به لغو دادگاه نتانیاهو: یکی از مقام‌های ارشد حزب «لیکود»، حزب متبوع نتانیاهو، ضمن تهدید به افشاگری علیه «آویخای مندلبلیت»، دادستان رژیم صهیونیستی، خواستار استعفای او و لغو کیفرخواست علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کرانه باختری رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر