Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت از جمله دغدغه‌ها و اهم پیگیری‌های نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از هنرستان‌های این شهرستان به همراه مدیران آموزش و پرورش اردکان با بیان پیگیری و دغدغه نمایندگان مجلس در رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت، تاکید کرد: باید نگاه مسوولان به مقوله آموزش و پرورش تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی در ادامه با اشاره به اینکه ضرورت دارد، هدایت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش به سمت رشته‌های فنی و حرفه ای صورت گیرد، بر لزوم راه‌اندازی برخی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در اردکان با توجه به ظرفیت های این شهرستان تاکید کرد.  

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در این  شهرستان است، تصریح کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موضوع دیگری است که باید مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان قرار گیرد به خصوص اینکه در شرایط فعلی شیوع کرونا و توصیه پزشکان به ماندن در خانه برای مقابله با این ویروس، فرصت برای افزایش مطالعه وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کتاب‌های مفید در موضوع های متعدد باید به مردم معرفی شود، گرچه شاهد افزایش ساعت مطالعه در اردکان به نسبت میانگین استانی هستیم ولی بازهم باید این موضوع با همکاری دست‌اندرکاران امر افزایش یابد.
گفتنی‌ست دشتی در این بازدید از  هنرستان‌های فنی شهید مطهری، مرکز آموزش و ارزیابی مهارت های پایه حرکتی در دبستان دخترانه ۲۲ بهمن، هنرستان فاطمه الزهراء (س) و همچنین دبستان قرآنی شهید مختاری بازدید کرد و مشکلات و مسایل این واحدهای آموزشی و معلمان نیز بررسی شد و نسبت به پیگیری موارد اعلام شده در خانه ملت اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان نماینده مجلس هنرستان اردکان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان