Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:31:21 GMT

استاندارد در شاهرود ۲۱۲۰ واحد را بازرسی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۹۲۱۸

استاندارد در شاهرود ۲۱۲۰ واحد را بازرسی کرد

 سید امیر حسین یاسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ارائه  گزارشی از فعالیت‌های اداره استاندارد شاهرود افزود:  کارشناسان این اداره  از طلافروشی ها ۳۸ مورد و  از نمایندگی های فروش خودرو ۳۳ مورد و  از واحدهای تولیدی ۳۱۳ مورد بازرسی در این مدت انجام دادند.
 وی با بیان اینکه در این مدت  ۲۵ مورد بازرسی نانوایی ها انجام شد، ادامه داد: ۱۲۵۰ مورد بازرسی از نازل‌های سوخت مایع شهرستان شاهرود نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گفته وی، ۱۲۲۵ مورد بازرسی از ترازوهای واحدهای صنفی در شهرستان شاهرود انجام شد .
 رئیس اداره استاندارد شهرستان شاهرود گفت: کارشناسان این اداره ۵۴۲ بار برای نمونه برداری از واحدهای صنفی در این شهرستان مراجعه نمودند.
 یاسینی افزود :کارشناسان این اداره ۷۷ مورد نمونه از واحد های صنفی شهرستان برای  مطابقت با استانداردهای اجباری کالا نمونه‌برداری کردند.
  وی تاکید کرد: تسهیل در فعالیتهای واحدهای تولیدی شهرستان شاهرود و راهنمایی بیشتر واحدهای تولیدی یکی از برنامه‌های راهبردی این اداره در سال جهش تولید است.

 شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران اصناف شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد