Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، در رابطه با اختلاس ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های استان با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در رابطه با نحوه اختلاس یک کارمند بانک در زنجان، افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط ماموران انجام گرفت، محرز شد کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلندمدت با سود ۲۰ درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی ۴۲ نفر سوءاستفاده کرده و در قبال آن گواهی سپرده به نام بانک صادر شده و سود بانکی مشتریان را خارج از شبکه بانکی، خود به حساب آن‌ها واریز می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با دستگیری اختلاس‌کننده ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، فرد متخلف دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک به بزه انتسابی به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال اقرار کرده و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا پلیس اقتصادی اخبار حوادث قانون کارمند بانک دام اختلاس عکس کرونا فیلم ایران زن مرد بیمارستان قتل ساعت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی

دادستانی تهران علیه برخی ناشران اخبار جعلی در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از برخی ناشران اخبار جعلی اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

کد خبر 749763

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت