Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۳۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سایه‌میر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در سنندج از برگزاری بیش از 370 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و کمترین جمعیت در کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 26 مهرماه لغایت دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است، گفت: هر ساله در این ایام برنامه‌های مختلف و متنوع ورزشی در سطح استان برگزار می‌شد اما امسال به‌دلیل شرایط کرونایی، حفظ سلامت افراد شرکت‌کننده اساس برگزاری خواهد بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان افزود: «برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری عمومی، کوهپیمایی و کوهروی ویژه کارکنان، هیئت‌ها و جامعه ورزشی، برگزاری مسابقه دو همگانی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس ورزشی با کمک سازمان‌های مردم نهاد جوانان و دیدار با مسئولان استانی» از جمله برنامه‌های این ایام در استان است.

حال و روز ناخوش ورزش استان کردستان/ استعدادهایی که در آتش بی‌تدبیری می‌سوزندگزارش| ووشوکاران دیواندره‌ای از «عدم حمایت مسئولان و نبود امکانات ورزشی» رنج می‌برند

وی بیان کرد: «تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از تیم‌های کردستانی حاضر در لیگ‌های کشوری و تجلیل از پیشکسوتان ورزش» از دیگر برنامه‌هایی بوده که به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان در نظر گرفته شده است.

صادقی اظهار کرد: امیدواریم با مهار ویروس کرونا و فراهم شدن شرایط، مراسم تجلیل از قهرمانان مدال‌آور استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال 98 را نیز در کردستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/489/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی و ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان